Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار بوکسور تیم ملی ایران با مبارزاتی دلاورانه به مرحله یک جهارم نهایی راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا از امروز (دوشنبه) به میزبانی دبی امارات آغاز شده و یک هفته ادامه خواهد داشت.

  تیم ایران در نخستین روز این رقابت‌ها ۵ نماینده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در وزن ۵۲ کیلوگرم امید احمدی‌صفا در همان ۲۰ ثانیه ابتدایی به راحتی علی جاسم از کویت را با یک ضربه دست عقب پرقدرت ناک‌اوت کرد. امید با این پیروزی به یک چهارم نهایی رسید و برای قطعی کردن مدال برنز خود باید بوکسور قرقیزستانی را از پیش رو بردارد.   در وزن ۶۰ کیلوگرم دانیال شه‌بخش دست به کار بزرگی زد و سریک بوکسور قزاقستانی را شکست داد تا به نوار پیروزی‌های بوکسورهای قزاقستانی مقابل مشتزنان کشورمان پایان دهد. دانیال که در اردن مقابل همین بوکسور شکست خورده بود، ضمن انتقام گرفتن از سریک به او درس بوکس داد. شه‌بخش در مرحله یک‌چهارم نهایی با بوکسور کویتی مبارزه خواهد کرد.   در وزن ۶۴ کیلوگرم اشکان رضایی در تقابل با سافیولین از قزاقستان علی‌رغم شایستگی با رای داوران شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.   میثم قشلاقی در ۸۱ کیلوگرم در نخستین تجربه آسیایی خود به مصاف سومیت از هند رفت و با شایستگی توانایی فنی خود را به حریف دیکته کرد و پیروز شد. میثم در یک چهارم نهایی بوکسور قزاقستانی را در پیش دارد.   در وزن ۹۱ کیلوگرم احسان روزبهانی بوکسور باتجربه ایران مقابل سلطان الشماری از کویت قرار گرفت و در همان یک دقیقه ابتدایی کار را یکسره کرد و به پیروزی رسید. کاپیتان تیم ملی بوکس با این پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی رسید و برای قطعی شدن مدال خود باید واسیلی لویت یکی از پرافتخارترین بوکسورهای تاریخ قزاقستان را از پیش رو بردارد. روزبهانی برای اولین بار در وزن ۹۱ کیلوگرم؛ رقابت‌های قهرمانی آسیا را تجربه می‌کند.   ترکیب تیم ملی بوکس در این رقابت‌ها به قرار زیر است:   وزن ۵۲ کیلوگرم: امید احمدی‌صفا وزن ۶۰ کیلوگرم: دانیال شه‌بخش وزن ۶۴ کیلوگرم: اشکان رضایی وزن ۶۹ کیلوگرم: مسلم مقصودی وزن ۷۵ کیلوگرم: سید شاهین موسوی وزن ۸۱ کیلوگرم: میثم قشلاقی وزن ۹۱ کیلوگرم: احسان روزبهانی وزن ۹۱+ کیلوگرم: پوریا امیری   هدایت تیم ملی بوکس ایران بر عهده علیرضا استکی است. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: یک چهارم نهایی تیم ملی وزن ۹۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ رستمی، اسماعیلی و ساروی در نیمه نهایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از امروز ۳ شنبه ۲۸ فروردین در بیشکک قرقیزستان آغاز و نمایندگان کشورمان روی تشک رفتند.

امیررضا ده‌بزرگی -۶۰ کیلوگرم
ملی پوش کشورمان در مقابل چی هوانگ 9 بر صفر پیروز شد و به دور یک چهارم نهایی رسید.

سعید اسماعیلی - ۶۷ کیلوگرم
اسماعیلی در یک هشتم 11 بر صفر از سد کشتی گیر چین لی گذشت و به دور یک چهارم نهایی رسید.
ملی پوش کشورمان در مقابل حریف تاجیکستانی با امتیاز عالی به دور نیمه نهایی رسید.

محمدرضا رستمی - ۷۲ کیلوگرم

رستمی در دور اول استراحت داشت و در دور دومبا غلبه بر حریف چینی لنگ جی با نتیجه 5 بر 3 به نیمه نهایی راه یافت.

رسول گرمسیری - ۸۲ کیلوگرم

 

محمدهادی ساروی- ۹۷ کیلوگرم
ساروی در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و در دور دوم 9 بر صفر حریف مغولستانی بالتمونخین را شکست داد و به نیمه نهایی رسید.

روز گذشته ملی پوشان کشورمان در 5 وزن نخست موفق شدند 2 طلا 1 نقره و 1 برنز کسب کنند.

 

دیگر خبرها

  • صعود ۵ کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • صعود هر پنج کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ رستمی، اسماعیلی و ساروی در نیمه نهایی
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ ده بزرگی و اسماعیلی به یک چهارم رسیدند
  • صعود فرنگی کار قمی به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا
  • صعود علیزاده و میرزازاده به فینال قهرمانی آسیا/ شانس ۳ طلا و ۲ برنز ایران در ۵ وزن نخست
  • پویا دادمرز به فینال کشتی فرنگی قهرمانی آسیا صعود کرد
  • صعود پویا دادمرز به فینال کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴؛ صعود عبدی به یک چهارم نهایی
  • والیبال ساحلی تور سامیلا؛ صعود تیم اول ایران به یک چهارم نهایی