Web Analytics Made Easy - Statcounter

کادر فنی تیم ملی فوتبال بزرگسالان اسامی نفرات دعوت شده به تیم ملی برای شرکت در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، لیست نفرات انتخاب شده از سوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان از سوی کادر فنی برای شرکت در مسابقات مقدماتی جام جهانی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفرات دعوت شده به اردو به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، پیام نیازمند، محمدرضا اخباری، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، سیدمجید حسینی، صادق محرمی، میلاد محمدی، جعفر سلمانی، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان حاج صفی، احمد نورالله‌ی، سعید عزت‌اللهی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری، علی قلی‌زاده، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش و مهدی ترابی، مهدی طارمی، سردار آزمون، کاوه رضایی، کریم انصاری‌فرد و مهدی قایدی.

گفتنی است امید نورافکن و علی کریمی به دلیل مصدومیت از لیست تیم‌ملی کنار گذاشته شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران شجاع خلیل زاده سید مجید حسینی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۵۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه سپاهان، نیما ناطقی و علیرضا عبداللهی رکابزنان تیم فولاد مبارکه سپاهان به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید دعوت شدند.


این اردو با حضور ۱۰ ورزشکار از ۱۷ تا ۲۵ فروردین به مدت هشت روز در کمپ تیم‌های ملی و پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.


تیم ملی دوچرخه سواری خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند.

دیگر خبرها

  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • اسامی و زمان دعوت‌شدگان تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد
  • دعوت استاندار همدان از مسافران برای حضور در پایتخت تاریخ و تمدن
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • قایدی با توپ پُر و گل در تیم ملی
  • ایران 1 - 0 ترکمنستان/ صعود ایران به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی
  • صعود زودهنگام فوتبال ایران به دور دوم مقدماتی جام جهانی | زمین عشق آباد علیه پیروزی پرگل
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۱
  • ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید دعوت شدند
  • اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد