Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش پیشین سرخابی‌های تهرانی گفت: اشتباهات مدیریتی باعث افت استقلال شده است.

محمدرضا مهدوی، مدافع پیشین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون کیفیت دربی ۹۵ پایتخت اظهار داشت: پرسپولیس برای قهرمانی و استقلال برای بقا در کورس با نفرات تقریباً کامل و ترکیب اصلی‌شان پا به شهرآورد گذاشتند که این نکته مثبتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخ‌ها در نیمۀ نخست محتاط‌تر و متمرکزتر بازی می‌کردند و این استقلال بود که با حملات بیش‌تر و میدان‌داری به‌دنبال گل‌زنی بود.

او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: آبی‌ها به‌رغم این‌که موقعیت‌های خوبی هم برای گل‌‎زنی داشتند، به این مهم نرسیدند و پرسپولیس با اداره بازی در نیمۀ دوم و اتکا به تجربه بیش‌تر حضور در دربی توسط کادرفنی و بازیکنان، با هوش‌مندی خاصی به پیروزی رسیدند و یحیی گل‌محمدی هم به نخستین بُرد در شهرآوردهایش رسید.   بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره حواشی ناشایست اواخر دیدار استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: از بروز چنین اتفاقاتی فقط تأسف می‌خورم و ای‌کاش که آقای اکبریان پیش از این‌که کار تا این حد بالا بگیرد، سوت پایان بازی را می‌زد. در نبود تماشاگرها، تشنج به درون زمین آمده و این مسائل در خور شأن فرهنگ فوتبال ایران نیست. بازیکنان و کادرهای فنی باید با سعۀ صبر و متانت حواشی را مدیریت می‌کردند. در این مباحث نیاز به فرهنگ‌سازی داریم.     مهدوی درمورد فشارها علیه فرهاد مجیدی و آیندۀ او بر نیمکت تیم فوتبال استقلال اذعان داشت: برای این نگرش متأسفم که از یک‌ظرف با فرهاد قرارداد ۲.۵ ساله می‌بندند و از سویی دیگر او را تهدید می‌کنند. اولتیماتوم یعنی چه؟ مدیران باشگاه استقلال با رویۀ غلطی که پیش گرفته‌اند، درحال تخریب وجهۀ اسطوره‌ها و سرمایه‌سوزی هستند. سال قبل هم مجیدی را در تنگنا و فشار قرار دادند که مشکلات بدی پیش آمد.   وی هم‌چنین افزود: استرس و شرایط سخت باعث بروز چنین نتایجی می‌شود. مثلاً یحیی گل‌محمدی و یا محرم نویدکیا با اختیار تامی که از مدیران عامل باشگاه‌های پرسپولیس و سپاهان دارند، با آرامش و صبر موفق شده‌اند. اما چنین چیزی در کادر مدیریتی باشگاه استقلال دیده می‌شود؟ اشتباه‌ها و نتایج بد حاصل رویۀ نادرست مدیریتی‌ست، نه کادرفنی.   مدافع اسبق سرخابی‌های تهرانی درباره دیدارهای آتی این دو تیم در رقابت‌های جام حذفی هم خاطرنشان کرد: استقلال هنوز کورسوی امیدی به لیگ برتر دارد اما نباید از جام حذفی هم غافل شد. آبی‌ها باید مراقب باشند و شرایط حساس را درک کنند تا به موفقیت در این رقابت‌ها برسند.   مهدوی نهایتاً گفت: پرسپولیس هم به‌رغم احترام برای حریف، فکر می‌کردم با نفرات ذخیره مقابل تیم شاهین بازی کند اما نباید هیچ حریفی را در جام شگفتی‌ها دست‌کم گرفت.   انتهای پیام/  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که رضا درویش سومین سال تکیه بر صندلی مدیرعاملی پرسپولیس را آغاز کرده، مالکیت این باشگاه دستخوش تغییر و تحول بنیادین شده و به همین دلیل بسیاری انتظار داشتند که این تغییر به پست مدیرعاملی هم برسد.

اما محمدمهدی احمدی در حاشیه آیین واگذاری پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی تاکید کرد که مالکان جدید باشگاه به هیچ وجه قصد ایجاد تغییر در مدیریت باشگاه را ندارند و رضا درویش نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

به این ترتیب احتمالا اعضای فعلی هیئت‌مدیره با مدیرعاملی رضا درویش به کار خود ادامه خواهند داد تا مدیرعامل سرخپوشان همچنان روی این صندلی باقی بماند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!