Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تصاویر نیم صفحه نخست روزنامه‌های استان کرمان، مورخ سه شنبه چهارم خرداد ماه را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده می‌کنید.

روزنامه کاغذ وطن، امروز با ارائه گزارشی از زبان فعالان خانه صنعت و معدن با تیتر " چتر دلالان بر پهنه‌های معدنی " به خبر اخیر رزم حسینی وزیر کرمانی صمت در زمینه واگذاری ۶ هزار معدن در کشور از طریق مزایده اشاره کرده و خواستار توجه بیشتر مسئولان به این امر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" از حقوق شهروندی تنها جدول قطعی برق مانده است؟ "، موضوع دیگریست که روزنامه کرمان امروز به عنوان یک سوال مردمی در نیم صفحه نخست خود منتشر کرده است.

روزنامه واقعه در شماره امروز خود با تیتر "با برگزاری انتخابات سالم، پرشور و حضور حداکثری تلاش کنیم" از زبان دبیر ستاد رسیدگی به جرائم انتخاباتی کرمان به این موضوع مهم پرداخته است.

"بالاترین زمین خواری در استان‌های کویری" از دیگر اخباریست که در روزنامه‌های امروز استان کرمان به چشم می‌خورد که شما می‌توانید این اخبار را به همراه خبر‌های مختلف دیگر در ادامه بخوانید:

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه استانی مطبوعات استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - سه شنبه ۴ اردیبهشت

روزنامه امروز خراسان جنوبی را مشاهده کنید.

ریزگردها در چشم خراسان جنوبی در روزنامه آوای خراسان جنوبی عنوان تیتر روزنامه‌ای است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • امام گفتند امروز، موضوع‌شناسی هم کار فقیه است!
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • کشف ۵ محدوده جدید در پهنه سنگان خواف
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه 
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۲ اردیبهشت