Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و روز دزفول، گفت: آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس به لحاظ معنوی، سیاسی، نظامی و دفاعی بود که موجب تغییر رفتار دنیا در اوج قدرت رزمندگان شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 4 خرداد) قوه مقننه و در نطق پیش از دستور خود، سالروز آزادسازی خرمشهر  را به همه ملت ایران تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بدون شک آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی از بُعد معنوی، سیاسی، نظامی و دفاعی در دوران دفاع مقدس بود، افزود: حضرت امام(ره) نیز از همین جهت فرمودند که «خداوند خرمشهر را آزاد کرد»، این اوج اعتقاد به سنت و نصرت الهی برای رزمندگان مخلص بود که نحوه رفتار دنیا را در اوج قدرت رزمندگان در بُعد سیاسی و نظامی تغییر داد.

رئیس مجلس در ادامه با گرامی داشت سالروز چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری مردم دزفول، اظهار داشت: دزفول در دوران دفاع مقدس بیش از 3 هزار بار با موشک، توپخانه و حملات هوایی مورد تجاوز دشمن واقع شد لذا این روز را به مردم عزیز دزفول تبریک گفته و امیدواریم این مردمان موفق و موید باشند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف محمدباقر قالیباف دوران دفاع مقدس آزادسازی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت مجلس با کلیات تشکیل سازمان نوآوری دفاعی(سپند)

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وزارت دفاع) موافقت کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، رسیدگی به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی که با عنوان طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع شناخته می‌شود، در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 2 اردیبهشت ماه) قرار داشت.

وکلای‌ ملت پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان با کلیات طرح مذکور موافقت کردند طبق روال بررسی طرح ها، پس از آن نمایندگان وارد بررسی جزئیات این طرح می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • هدیه مجلس به وزارت دفاع /سازمان سپند چه کمکی به نیروهای مسلح می کند؟
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی
  • موافقت مجلس با کلیات تشکیل سازمان نوآوری دفاعی (سپند)
  • رای موافق مجلس به کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • موافقت مجلس با کلیات تشکیل سازمان نوآوری دفاعی(سپند)
  • مجلس با تقویت سازمان سپند وزارت دفاع موافقت کرد
  • کلیات طرح تشکیل سازمان «سپند» وزارت دفاع تصویب شد