Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال عراق شب گذشته در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی تاجیکستان رفت. این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

عراق یکی از رقبای تیم ملی کشورمان در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ است که در حال آماده سازی برای حضور در ادامه مسابقات به میزبانی بحرین است. 

علی عدنان مدافع تیم ملی عراق بعد از این تساوی گفت: در این بازی عملکرد خوبی داشتیم ولی با وجود داشتن بهترین مهاجمان آسیا، متاسفانه نتوانستیم گلزنی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی ها برای آماده سازی قدرتمندانه ما برای حضور در ادامه انتخابی جام جهانی است.

وی افزود: وضعیت تیم ملی خوب است و برای حضور در بحرین آماده هستیم. تمام تلاش خود را می کنیم تا در دیدارهای باقیمانده برنده شویم و به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعد صعود کنیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال

تیم ملی فوتسال ازبکستان با شکست ویتنام و صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، سهمیه پنجم آسیا برای حضور در جام جهانی را زنده کرد.

تیم ملی فوتسال ازبکستان موفق شد ویتنام را شکست دهد و ضمن صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، حضورش در جام جهانی را قطعی کند.

البته ازبکستان پیش از این به واسطه میزبانی جام جهانی 2024، حضورش در این تورنمنت قطعی بود و حالا با این پیروزی باعث شد تا یک سهمیه برای حضور در جام جهانی آزاد شود.

بنابراین مسابقات پلی آف میان چهار تیم حذف شده افغانستان، عراق، ویتنام و قرقیزستان شکل هیجان انگیزی به خود خواهد گرفت و حتی نفس‌گیر تر از رقابت‌های نیمه نهایی و فینال خواهد بود.

افغانستان روز جمعه (7 ثور) از ساعت (11:30 به وقت کابل) به مصاف عراق می‌رود و در صورت کسب پیروزی، برای صعود به جام جهانی به مصاف برنده دیدار قرقیزستان – ویتنام در روز یکشنبه (9 ثور) خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!