Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر حبیبی گفت: باتوجه به شرایط کرونایی موجود، بیشتر تبلیغات در فضای مجازی دنبال می‌شود؛ براین اساس فعالیت کمیته رصد فضای مجازی آغاز شده و موضوع را پیگیری می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با اشاره به آخرین وضعیت روند انتخابات اظهار کرد: روند انتخابات براساس روز شمار انتخابات پیش می‌رود و منتظر اعلام بررسی نهائی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شهر و روستاها هستیم تا آخرین نتیجه اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی استاندار قزوین بیان کرد: باتوجه به اینکه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از هفتم خردادماه آغاز می‌شود و تا 26 ادامه دارد، شیوه نامه تبلیغات ریاست جمهوری و شوراها در ستاد کرونا بررسی شده و وزارت بهداشت، پروتکل‌های آن را تصویب کرده است.  

حبیبی گفت: شیوه نامه تبلیغات ریاست جمهوری و شوراها به استان‌ها ابلاغ شده و اطلاع رسانی می‌شود؛ تبلیغات و اجتماعات تنها در فضای باز امکان پذیر است و در هیچ فضای بسته‌ای امکان تجمع وجود ندارد و حداقل زمان تجمعات در فضای باز دو ساعت است.

وی بیان کرد: باتوجه به شرایط کرونایی موجود به نظر می‌رسد کمتر شاهد تجمعات باشیم و بیشتر تبلیغات در فضای مجازی دنبال می‌شود؛ براین اساس، فعالیت کمیته رصد فضای مجازی آغاز شده و موضوع را پیگیری می‌کند.

افزایش تعداد شعب انتخاباتی در استان قزوین

این مقام مسئول عنوان کرد: از نامزدها انتظار داریم توانمندی‌های خود را اعلام کنند و از تهمت، افترا و تخریب دیگران جدا خودداری کنند؛ هیچ کس حق ندارد زحمات و تلاش‌های نظام را زیر سوال ببرد.

حبیبی یادآورشد: امروز همه وظیفه داریم در بین مردم امیدآفرینی ایجاد کنیم چراکه مطالبه مقام معظم رهبری و ضرورت جامعه است؛ اقداماتی که توسط نظام صورت گرفته باید به مردم اطلاع رسانی شود و امیدآفرینی را در جامعه به اوج برسانیم چراکه با امیدآفرینی و اعتمادسازی، قطعا مردم حضور بیشتری خواهند داشت.

وی بیان کرد: یکی از نگرانی‌های موجود، کروناست براین اساس، با اقداماتی که انجام می‌شود و با سرعتی که در روند واکسیناسیون صورت می‌گیرد امیدواریم بتوانیم قبل از برگزاری انتخابات، بخش اعظمی از جمعیت استان را در برابر کرونا واکسینه کنیم.

این مقام مسئول گفت: واکسیناسیون افراد بالای 70 سال آغاز شده است و عمده نگرانی مربوط به افراد بالای 60 سال است که پیش‌بینی می‌شود این افراد تا قبل از برگزاری انتخابات واکسینه شوند.

تبلیغات زودهنگام ممنوع است

حبیبی یادآور شد: هیئت‌های نظارت و اجرایی ستاد انتخابات، با هم و منسجم در چهارچوب قانون انتخابات را رصد می‌کنند و امیدواریم انتخابات پرشوری را با مشارکت حداکثری داشته باشیم.

وی اذعان کرد: تعداد شعبات در تمامی حوزه‌های انتخابی مشخص شده است؛ افزایش تعداد شعب را نسبت به دوره قبل داریم و رای گیری در فضای باز انجام می‌شود؛ ممکن است زمان رای‌گیری افزایش یابد لذا تمامی تمهیدات در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی اندیشیده خواهد شد که آسیبی از کرونا به انتخابات نرسد.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در پایان گفت: تبلیغات زودهنگام ممنوع بوده و تذکرات لازم داده شده است؛ حتما در هر مرحله‌ای که متوجه تخلف انتخاباتی شویم ‌و کسی مرتکب تبلیغات زودهنگام شود از طریق دستگاه‌های نظارتی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صلاحیت افراد در هر مرحله‌ای که باشد اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان از آمادگی کامل حوزه‌های انتخابیه زنجان _ طارم و خدابنده برای برگزاری دور دوم انتخابات خبر داد و گفت: کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود.

ابوالفضل رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته و تدابیر لازم پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر بازنگری در اعضای برخی شعب با توجه به نتیجه عملکرد دور اول و با هدف تضمین هرچه بیشتر اجرای مطلوب و سلامت انتخابات در دستور کار قرار گرفته است، افزود: با توجه به تصمیم هیئت‌های اجرایی ذیربط، در تعداد و محل شعب اخذ رأی حوزه‌ای انتخابیه زنجان طارم و خدابنده در دور دوم تغییر داده نخواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با تاکید بر اینکه هم‌چون دور نخست، امکانات دولتی مشخص شده جهت بهره‌مندی از تبلیغات عادلانه می‌تواند در اختیار نامزدها باشد، گفت: مطابق روز شمار انتخابات دور دوم، فهرست امکانات و نحوه استفاده از آن‌ها به کاندیداها اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳، اسامی و کد انتخاباتی نامزدهایی که به مرحله دوم راه پیدا کرده‌اند، در حوزه انتخابیه توسط فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه مربوطه با انتشار آگهی اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

رفیعی گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تا هشت صبح روز پنجشنبه مورخ بیستم اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، انتخابات در حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین منتخب به دور دوم کشیده شده است.

کد خبر 747150

دیگر خبرها

  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • راه اندازی سامانه مردمی‌سازی نظارت بر فضا‌های تبلیغاتی
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • ضرورت پیگیری اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی
  • پیگیری قضایی محیط زیست مازندران از قاچاقچی حیات وحش در فضای مجازی