Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جزئیات این طرح طی روزهای آتی در این کمیسیون به اتمام می‌رسد و طرح برای بررسی به صحن مجلس شورای اسلامی ارجاع خواهد شد.

وی اضافه کرد: این طرح در راستای ساماندهی مستخدمان ادارات تدوین شده و ۱۷ نوع رابطه استخدامی در آن به ۲ نوع تقلیل یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فقط ۲ نوع رابطه استخدامی در این طرح لحاظ شده که شامل رسمی و پیمانی است.

حجت الاسلام ذاکر با اشاره به اینکه دولت با بار مالی این طرح مخالفت دارد، اظهار کرد: ما بر این عقیده هستیم که این طرح، بار مالی ندارد و فقط روابط استخدامی ساماندهی می‌شود.

وی همچنین از تصویب "تسری فوق العاده" کارکنان حوزه های زیرمجموعه قوه قضاییه خبر داد و بیان کرد: کلیات این طرح برای اختصاص این ردیف بودجه ای به کارکنان بخش های مختلف از جمله تعزیرات حکومتی به تصویب کمیسیون اجتماعی مجلس رسیده است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی ارومیه اختصاصی ایرنا دولت قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی مجلس شورای اسلامی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی ارومیه اختصاصی ایرنا دولت قوه قضاییه اخبار کنکور مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب

آفتاب‌‌نیوز :

 در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با رئیس پلیس کشور ضمن تاکید بر تداوم فعالیت‌های حوزه عفاف و حجاب و طرح نورِ فراجا، از کم کاری و کم تحرکی برخی از دستگاه‌ها گلایه شد.

در این نشست از پلیس به عنوان حافظ و ارتقاء دهنده امنیت روانی و اجتماعیِ ایران اسلامی تقدیر شد.

اعضای این کمیسیون ضمن قول همکاری در تقویت همه جانبه فراجا در راستای مواجهه موثر با آسیب‌های اجتماعی و حمایت از طرح نور، تاکید کردند: ضرورت انجام ماموریت‌های بر زمین مانده سایر دستگاه‌ها و متولیان در این زمینه به شدت احساس می‌شود؛ و نباید پلیس در این میان تنها بماند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب
  • ارزبری ۳ میلیارد دلاری خودروهای مونتاژی
  • تخصیصات فعلی اعتبارات به صورت علی الحساب است
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • رای منفی مجلس به بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵
  • مجلس با بررسی «طرح نظام قانون‌گذاری» طبق اصل ۸۵ مخالفت کرد
  • التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است