Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر معادلات جنگ تحمیلی را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داد.

سردار جلیل بابازاده در مراسم گرامیداشت سوم خرداد و کنگره ایثارگران بیت المقدس در اردبیل اظهار کرد: کمتر تحلیل گری در اوایل جنگ احساس می کرد که رزمندگان اسلام بتوانند با کمترین امکانات پیروز میدان شوند اما با اراده الهی و ایثارگری رزمندگان اسلام فتوحات مختلفی در هشت سال جنگ تحمیلی به نفع کشورمان رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی را در پیروزی غرورآفرین عملیات بیت المقدس یادآور شد و تصریح کرد: به رغم کارشکنی های داخلی و خارجی با شروع عملیات بیت المقدس این نبرد جانانه شکل گرفت و در نتیجه به فتح خرمشهر و ثبت خاطرات بی نظیر ملت در پیروزی و نمایش مقاومت واقعی تبدیل شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از فتح خرمشهر به عنوان نماد ملی یاد کرد و گفت: تمام استکبار جهانی اعم از غرب و شرق در جنگ هشت ساله به میدان آمده بودند تا عزت و غرور ملت ایران را مخدوش کنند اما همه آنها در این میدان ناکام ماندند و جز ننگ و بدنامی برای آنها چیز دیگری باقی نمانده است.

بابازاده افزود: بعد از گذشت بیش از سه دهه از پیروزی غرورآفرین رزمندگان اسلام در خرمشهر امروز از این حادثه تاریخی به نام نقطه عطف سایر پیروزی ها و سلحشوری های ملت یاد می شود که امیدواریم در ادامه این مسیر غرورآفرین ملت ما به موفقیت های بیشتری نیز دست پیدا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: همان طوری که مقام معظم رهبری اعلام کردند ما امروز خرمشهرهای بسیاری را پیش رو داریم که در فتح الفتوح های جدید باید با قدرت در صحنه حاضر بوده و با وحدت و همگرایی زمینه شکست و ناکامی دشمن را فراهم کنیم.

بابازاده اصلی ترین عنصر این پیروزی ها را لبیک به خط ولایت و زمینه سازی برای تقویت همگرایی بیشتر توصیف کرد و ادامه داد: در انتخابات 28 خرداد ما نمایشی از این عزت و غرور را بار دیگر نشان خواهیم داد تا در کنار تقویت بنیادهای ارزشی نظام اسلامی، به استکبار جهانی نه واقعی بگوییم.

در این مراسم از ایثارگران و خانواده های شهدای حاضر در عملیات بیت المقدس که از استان اردبیل افتخارآفرینی کردند، با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فتح خرمشهر عملیات بیت المقدس جنگ تحمیلی استانی فرهنگی و هنری عملیات بیت المقدس رزمندگان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «سلسله موی دوست» از رادیو ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «سلسله موی دوست»، مجموعه مستندی است از روایت تاریخ اسلام با محوریت شخصیت امیر مومنان علی علیه السلام، آنچنان که تمام اسلام پژوهان اقرار کرده اند نقش شهامت، شجاعت و شهادت طلبی، علی ابن ابی طالب علیه السلام یکی از ارکان اثبات و ثبات اسلام ابتدا در جزیره العرب و بعد‌ها در سراسر عالم بوده است.

این برنامه به بیان فضایل و کرامات حضرت در قالبی روایی می‌پردازد.

برنامه «سلسله موی دوست» در آستانه شهادت حضرت علی(ع)، به تهیه کنندگی رضا صفری، ساعت ۱۹:۰۰ پخش می‌شود

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • قالیباف: عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ فلسطین، جهان اسلام و تمام دنیا است/زیاد النخاله: جمهوری اسلامی ایران با تمام ظرفیت‌های خود در حال همکاری با فلسطین است.
  • عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ فلسطین، جهان اسلام و تمام دنیا است
  • قالیباف: نتیجه عملیات طوفان الاقصی تحت هیچ شرایطی قابل تغییر نیست
  • قالیباف: نتیجه عملیات طوفان الاقصی تحت هیچ شرایطی قابل تغییر نیست/ فروپاشی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی/ زیاد نخاله: قطعاً گزینه تسلیم، گزینه ما نخواهد بود
  • قالیباف: همه جهان اسلام وظیفه دارند از ملت غزه حمایت کنند/ مقاومت ملت غزه بی‌نظیر است/ پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه کفر، وعده قطعی الهی است/ اسماعیل هنیه: ما مجلس شورای اسلامی را مجلس حامی فلسطین و مقاومت فلسطین می‌دانیم
  • قالیباف: نتیجه عملیات طوفان الاقصی قابل تغییر نیست
  • برنامه «سلسله موی دوست» از رادیو ایران
  • تحلیلگر سرشناس صهیونیست: عملیات در رفح نفعی ندارد
  • قارون‌ها و سامری‌های جهان امروز مانع از پیروزی مردم فلسطین هستند