Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان قرعه کشی ایران خودرو در شانزدهم فروش فوق العاده اش مشخص شد. قرعه کشی ایران خودرو در خرداد ماه برگزار می شود. قرعه کشی ایران خودرو 5 خرداد برگزار می شود. این ها اسامی رزرو آخرین قرعه کشی ایران خودرو است. جزئیات قرعه کشی ایران خودرو را در ادامه بخوانید.

 

مراسم قرعه‌کشی برای تعیین مشتریان نهایی، ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۵ خردادماه در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران‌خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح پژو پارس، سورن پلاس، رانا پلاس و دنا پلاس عرضه و موعد تحویل آن ۹۰ روز است.

منبع: فردا

کلیدواژه: قرعه کشی ایران خودرو نتایج قرعه کشی ایران خودرو قرعه کشی ایران خودرو 1400 نتایج قرعه کشی ایران خودرو فروردین 1400 برندگان رزرو قرعه کشی ایران خودرو قرعه کشی ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایدی ساده‌ترین کار ممکن را انجام نداد!

به گزارش "ورزش سه"، در نیمه نخست بازی ترکمنستان و ایران مهدی قایدی فرصت فوق‌العاده‌ای را به دست آورد اما با ضربه‌ای عجیب توپ را به بیرون زد تا اولین فرصت جدی ایران از دست برود.

حرکت در عمق بازیکنان ایران با بازی هوشمندانه سامان قدوس و رها کردن توپ برای مهدی طارمی همراه شد که این بازیکن در موقعیت تک به تک توپ را در مقابل دروازه خالی برای مهدی قایدی ارسال کرد اما ساده گرفتن قایدی در این صحنه و ضربه عجیبی که به توپ زد باعث شد تا موقعیت فوق‌العاده برای ایران از دست برود و اولین گل او در سال جدید به ثمر نرسد.

ویدئو: 328365

مهدی قایدی در بازی قبل مقابل ترکمنستان به میدان نرفته بود اما در این بازی از ابتدا درون زمین حضور پیدا کرد و می‌توانست خیلی زود اولین گل ایران را به ثمر برساند و اولین گل خود را هم در سال جدید وارد دروازه ترکمنستان کند.

دیگر خبرها

  • قیمت انواع ال نود امروز در بازار چقدر شد؟
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / قیمت دنا چند؟
  • ۱۲ مزایده املاک و مستغلات اموال تملیکی امسال برگزار می‌شود
  • فیلم‌ های سینمایی نوروز ۱۴۰۳ + جدول فیلم‌ های امروز، پنجشنبه ۹ فروردین
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تارا چند؟
  • پرواز فوق العاده هما به فرودگاه رامسر
  • قدرت فوق‌العاده شیر نر / یک تنه به گله می‌زند (فیلم)
  • قایدی ساده‌ترین کار ممکن را انجام نداد!
  • کاسبی پر درآمدی به نام فروش کارت ملی!
  • قیمت خودروهای داخلی امروز، سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول