Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت پتروشیمی امیرکبیر، نشان عالی درخشان جهش تولید را به‌عنوان بنگاه تولیدی برتر برگزیده دریافت کرد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی امیرکبیر، این شرکت در آیینی از سوی معاونت اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان بنگاه تولیدی برتر برگزیده و موفق شد نشان عالی درخشان جهش تولید را از آن خود کند، هم‌زمان معاونت وزارت نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز از پتروشیمی امیرکبیر به‌دلیل ثبت رکوردهای جدید به‌ویژه در بخش تولید قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این آیین، به همت معاونت اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حضور مدیران عامل صندوق‌ها، بانک‌ها از جمله بانک رفاه کارگران، بنگاه‌ها و شرکت‌های تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و طی آن از شرکت‌های برتر به‌ لحاظ عملکرد از جمله پتروشیمی امیرکبیر با اهدای تندیس طلایی قدردانی شد و عبدالکریم پهلوانی، مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر، لوح و تندیس نشان عالی درخشان جهش تولید را از محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت کرد.
محمد شریعتمداری، در این همایش با اشاره به گزارش‌های عملکرد ارائه‌شده در این آیین اعلام کرد که ما با استفاده از جوانگرایی نخبگان توانستیم به اهدافی نائل شویم که در این برنامه به آن اشاره شد و این جهش تولید، افزایش سود و بهره‌وری نتیجه شایسته‌سالاری و انتخاب مدیران جوان کارآمد و شایسته بوده است.
حجت‌الله میرزایی، معاونت اقتصادی وزیر نیز در این آیین، با نام بردن از برخی مدیران عامل هلدینگ‌ها و صندوق‌ها، آنچه را که صورت پذیرفته شایسته‌گزینی و انتخاب‌های درست توصیف کرد و گفت: پتروشیمی امیرکبیر در مسیر تأمین پایدار خوراک و سود 10 برابری نسبت به سال گذشته توانست به موفقیت چشم‌گیری دست یابد.
وی افزود: پتروشیمی امیرکبیر در میان 400 شرکت وزارت رفاه توانست بالاترین رشد سود را به‌دست بیاورد.
شرکت پتروشیمی امیرکبیر در سال 99 توانست در شاخص تولید کل، تولید پلمیری، فروش مقداری و مدیریت بهینه سبد خوراک و سود خالص رکوردهای 10 سال گذشته خود را جابه‌جا کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پتروشیمی امیرکبیر کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید شبانه از واحد‌های شبکار نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در راستای تداوم برنامه بازدید شبانه از واحد‌های شبکار در سال‌جاری چهارشنبه شب این هفته اعضای تیم بازدید شبانه در محل نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه واقع در جاده مهاباد حاضر و پس از بازدید از بخش‌های مختلف این نیروگاه باتفاق آقای مهندس دادمهر مدیریت تولید و آقای محمدی رئیس شورای اسلامی کار و نیز تعدادی از کارگران در نشستی صمیمی و دوستانه به بحث و تبادل نظر پیرامون مطالبات آنان پرداخته و به پرسش‌های این عزیزان در خصوص پرونده‌های مشاغل سخت و زیان آور، نحوه دائمی شدن نیرو‌های قراردادی، ساعات کار نیرو‌های نوبتکار و نحوه ارائه دادخواست پاسخ دادند.

شایان ذکر است از آغاز برنامه بازدید‌های شبانه از واحد‌های شبکار که برای اولین بار و بصورت ابتکاری از سوی مدیریت روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی اجرا می‌گردد تاکنون تعداد ۹۷ بازدید در مرکز استان و ۳۹۸ماموریت در سطح شهرستان‌های تابعه استان انجام شده است.

 لازم بذکر است، تمامی بازدید‌های شبانه ظرف ۴۸ساعت با ذکر تمامی جزییات به مدیر کل محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گزارش و دستورات لازم جهت اقدامات آتی از سوی ایشان صادر می‌گردد.

دیگر خبرها

  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار از امروز
  • بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
  • دولت سوسیال دموکراتیک چیست؟
  • افزایش رفاه اجتماعی با اخذ مالیات بر عایدی سرمایه
  • بازدید شبانه از واحد‌های شبکار نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • جشن بزرگ کارگری در میبد
  • کشف برخی از اسرار درخشان‌ترین انفجار کیهانی