Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با ایام سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت ایثار و پیروزی، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایشگاه دستاورد‌ها و پیشرفت‌های وزارت دفاع در حوزه رزم زمینی از آخرین تجهیزات و تسلیحات ویژه رزم زمینی بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در نشستی با وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به بررسی مهم‌ترین مسائل دفاعی و امنیتی کشور و منطقه و روند پیشرفت دفاعی و تجهیز نیرو‌های مسلح پرداختند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، هدف از برپایی این گونه نمایشگاه‌های دفاعی را قدرت افزایی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و تعمیق عمق راهبردی کشور در تمامی ابعاد دفاعی و نظامی عنوان کرد.

امیر سرتیپ حاتمی تقویت و ارتقاء قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران را به عنوان هدف نخست وزارت دفاع در برنامه ریزی‌های خود دانست و از تقویت حوزه‌های پدافند هوایی، رزم هوایی، دریایی و زمینی به عنوان دیگر اولویت‌های صنعت دفاعی یاد کرد.

وزیر دفاع با اشاره به اهمیت راهبردی حوزه رزم زمینی در جنگ‌ها و نبردها، خاطر نشان ساخت: حوزه رزم زمینی ازآن جهت حائز اهمیت است که این حوزه تثبیت و تعیین کننده قدرت دفاعی هر کشور در صحنه و میدان نبرد‌ها است و بحمدالله در سال‌های اخیر توانستیم در حوزه رزم زمینی به ویژه در حوزه موشک‌های ضد زره، زمین به زمین،. بمب‌های هدایت شونده، خودرو‌های تاکتیکی، سلاح‌های هوشمند و. به دستاورد‌های بسیار چشمگیری دست پیداکنیم.

امیر سرتیپ حاتمی یکی از برجستگی‌های صنعت دفاعی را تامین نیاز‌های متنوع و پیشرفته نیرو‌های مسلح در دوران فشار تحریم‌های حداکثری و ظالمانه دانست و تصریح کرد: باهدایت ها‌ی حکیمانه فرمانده معظم کل قوا تعامل بسیار مطلوبی با سازمان‌های نیرو‌های مسلح به ویژه با بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌های سراسر کشور برقرار کرده شده است و سعی کرده ایم از همه ظرفیت‌های ملی برای تامین قدرت حداکثری بهره‌مند شویم.

وی در این دیدار به همکاری و تعامل صنعت دفاعی با سایر صنعت کشور و حوزه‌های غیرنظامی اشاره کرد و افزود: با تشدید تحریم‌های ظالمانه نظام سلطه، توانستیم از سرریز فناوری‌های پیشرفته دفاعی، کمک‌های شایان توجهی را به حوزه‌های غیر نظامی نظیر خودروسازی، صنعت نفت و پتروشیمی، ریلی، مخابرات، معادن و. ارائه دهیم و با این سیاست بخشی از فشار تحریم‌ها بی اثر شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پایان با تقدیر و تشکر از حمایت‌های همه جانبه مجلس شورای اسلامی، اظهار امیدواری کرد: انشالله با اختصاص منابع و اعتبارات لازم در سال جاری بتوانیم به بهترین شکل در تحقق شعار سال همچون گذشته پیشگام و پیشرو باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقتدار نظامی قدرت دفاعی وزیر دفاع اختصاص اعتبارات حوزه رزم زمینی نیرو های مسلح وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای مسلح ما آماده هستند و منتظرند رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند تا تعجیل در زوال آن را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در حاشیه مراسم رژه ارتش اظهار کرد: نیروی زمینی سه تغییر و تحول مهم در سال‌های اخیر در خود داشته است. ابتدا تغییر در ساختار کلی نیروی زمینی با تصویب رهبر انقلاب که این نیرو به یک نیروی متحرک و هجومی و با واکنش سریع تبدیل شود و اکنون چنین نیروی زمینی‌ای را در اختیار امنیت پایدار کشور قرار داده‌ایم.

وی افزود: نیروی زمینی تسلیحاتی را وارد نیرو کرده که اکثریت آن در همین نیرو طراحی و توسط وزارت دفاع و با همکاری نیروی زمینی به شکل دارای قابلیت هوشمند و دقیق زن و دور زن باشند.

امیر حیدری درباره عملیات «وعده صادق» گفت: نیروهای مسلح ما مکمل همدیگر هستند و هم افزا عمل می‌کنند و به طور قطع رژیم صهیونیستی بداند اگر بخواهد دست از پا خطا کند، پاسخ‌هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود و ایران با کسی که به خاکش تعدی‌کند، مماشات نخواهد کرد. ما این را در دفاع مقدس ثابت کردیم و ۸ سال در برابر قدرت‌های دنیا ایستادیم و در پایان یک وجب خاک هم دست دشمن نماند.

فرمانده نیروی زمین در پایان گفت: رژیم صهیونیستی هم بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند و منتظرند این رژیم دست از پا خطا کند تا تعجیل در زوال آن را انجام دهند.

کد خبر 745399

دیگر خبرها

  • راهپیمایی نمازگزاران تهرانی در حمایت از دفاع مشروع سپاه
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز
  • برگزاری راهپیمایی حمایت مردمی از دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • وزیر دفاع: از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور در عملیات «وعده صادق» تشکر می‌کنم
  • رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر در روز ارتش
  • رژیم صهیونیستی بداند نیرو‌های مسلح ما آماده هستند
  • رژیم صهیونیستی بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند
  • وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه خواهد داد