Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@23:06:16 GMT

نان فانتزی گران نشده

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۹۰۳۸

نان فانتزی گران نشده

ایران اکونومیست- رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم تهران گفت: از ابتدای سال تاکنون تعدادی از واحد‌های صنفی اقدام به افزایش قیمت محصولات خود کرده‌اند. محمد جواد کرمی رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم تهران، اظهار کرد: قیمت گذاری انواع نان‌های فانتزی بر عهده هر واحد صنفی نانوایی حجیم و نیمه حجیم است به طوری که این امر هیچ ارتباطی با اتحادیه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به نظارت اتحادیه بر قیمت گذاری نان‌های فانتزی افزود: با وجود اینکه اتحادیه در قیمت گذاری نان‌های فانتزی دخالت ندارد، اما در قیمت‌های نهایی محصولات نظارت دارد به طوری که تمام شکایات مردمی نیز سریع از سوی بازرسان اتحادیه پیگیری می‌شود.
رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم تهران بیان کرد: یک شیوه نامه قیمت گذاری واحد برای تمام واحد‌های صنفی تحت نظارت اتحادیه نانوایان قرار داده شده که بر اساس هزینه‌های جاری و هزینه‌های تولید، قیمت نهایی محاسبه می‌شود.
کرمی با اشاره به اظهار نظرهای منتشر شده درباره افزایش قیمت نان ادامه داد: اخیرا اخباری در خصوص افزایش قیمت انواع نان به گوش رسیده، اما این موضوع در خصوص انواع نان‌های فانتزی صدق نمی‌کند.
او با ذکر این مطلب که از ابتدای سال تعداد بسیار ناچیزی از نان‌های فانتزی افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند، افزود: این موضوع فقط برای تعداد محدودی از واحدها که اخیرا مشمول افزایش هزینه‌های جاری شده‌اند، اتفاق افتاد.
رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم تهران ادامه داد: از سال ۹۳ به تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت، قیمت گذاری نان به دست هر واحد صنفی سپرده شد و این مسئولیت از مسئولیت‌های اتحادیه برداشته شد.
کرمی در خصوص قیمت گذاری دستوری نان‌های فانتزی اظهار کرد: پیشنهاد اتحادیه این است که قیمت نان‌های فانتزی باید در سراسر شهر به یک قیمت واحد باشد و برای رسیدن به این منظور باید اتحادیه برای تمامی واحد‌های فعال در تهران نرخ‌نامه تنظیم کند.
این مقام مسئول در پایان بیان کرد: به هر حال اتحادیه از تمام شرایط حاکم بر بازار و مشکلات تمامی نانوایان خبر دارد و قیمت گذاری انواع نان فانتزی از سوی اتحادیه می‌تواند تاثیر بهتری در بازار داشته باشد.   باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نان های فانتزی قیمت گذاری انواع نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر

نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین مدافعین انداخته‌ایم.

طرفداری | انتقال یوشکو گواردیول از لایپزیش به منچسترسیتی به عنوان گران‌ترین رقم‌ انتقال برای مدافعین در تاریخ فوتبال به حساب می‌آید.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال در پست دفاع کرده که یوشکو گواردیول در صدر این فهرست قرار گرفته است. مدافع 22 ساله کروات در فصل 24-2023 و با قراردادی به ارزش 90 میلیون یورو از لایپزیش به منچسترسیتی پیوست تا بدین‌ترتیب او تا به الان، گران‌ترین رقم نقل و انتقالاتی در بین مدافعین را به خود اختصاص داده باشد.

پس از گواردیول، هری مگوایر از منچستریونایتد در جایگاه دوم ایستاده است. این مدافع انگلیسی در فصل 20-2019 و با قراردادی به ارزش 87 میلیون یورو از لسترسیتی به منچستریونایتد پیوست تا از این حیث در جایگاه دوم قرار بگیرد. جایگاه سوم در خصوص نقل و انتقالات گران‌قیمت مدافعین هم به مدافع هلندی سابق یوونتوس اختصاص دارد.

ماتیاس دلیخت در فصل 20-2019 و در انتقالی به ارزش 85.5 میلیون یورو از آژاکس به یوونتوس پیوست تا او به سومین مدافع گران‌قیمت دنیای فوتبال تبدیل شود. در ادامه نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین مدافعین می‌اندازیم.

10 نقل و انتقال گران‌قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین مدافعان نقل و انتقالات گران‌قیمت تاریخ فوتبال در پست دفاع

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • (تصاویر) ماشین‌های گران‌قیمت غرق در گل‌ولای سیل دبی!
  • حمل و نقل عمومی رکورددار تورم در فروردین ۱۴۰۳/ خوراکی‌ها چقدر گران شدند؟
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • فیلم| تنور رئیس اتحادیه نانوایان مشهد سرد شد!
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است