Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پیکان در یکی از جنجالی‌ترین دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر روز ۲۶ اردیبهشت به مصاف سایپا رفت که موفق شد با نتیجه دو بر یک در این بازی به برتری برسد.

این در حالی بود که در دقیقه ۹۷ این دیدار تیم فوتبال پیکان در اقدامی اشتباه تعویض ششم را انجام داد.

در این راستا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دوشنبه شب در پی این اتفاق رای خود را صادر و سایپا را سه بر صفر پیروز اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌اصغر مدیرروستا در مورد رای کمیته انضباطی و سه بر صفر بازنده شدن پیکان اظهار داشت: به شدت به این رای اعتراض داریم و امیدوارم که کمیته استیناف حق را در نظر بگیرد و در این تصمیم تجدید نظر کند.

وی افزود: با خیلی از کارشناسان صحبت کردیم و این نا عادلانه‌ترین تصمیمی بود که علیه ما گرفته شد. کمیته استیناف به طور حتم با دقت بیشتری این پرونده را دنبال می‌کند و منتظر تغییر رای در این کمیته هستیم.

مدیر تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه اگر رای در استیناف هم تغییری نکرد، آن زمان پیکانی‌ها چه تصمیمی اتخاذ خواهند کرد، اضافه کرد: تا آخر پیگیر حقمان هستیم. امیدواریم استیناف تصمیم عادلانه بگیرد. با کارشناسان حقوقی زیادی صحبت کردیم و واقعا این تصمیمی که گرفته شد، عادلانه نبود.

مدیرروستا اضافه کرد: این اشتباه به خاطر سلسله اتفاقاتی بود که در زمین رخ داد و فقط ما مقصر نبودیم. بعد از اعلام پنالتی به خاطر جنجال‌هایی که اتفاق افتاد، بازی چند دقیقه متوقف شد و تمرکز همه به هم ریخت. چرا  در واکنش به آن اتفاقات رایی صادر نشد؟

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی‌کنید حضور مدیرعامل سایپا در هیات رییسه فدراسیون فوتبال در این تصمیم دخیل بود، اضافه کرد: به نظر ما این موضوع در صدور این رای تاثیر داشت. این تنها سایپا بود که از هفته پیش مطمئن بود این رای به نفع آنها صادر خواهد شد.

مدیر تیم فوتبال پیکان در مورد استعفای مهدی تارتار هم گفت: من هم هنگامی که این رای صادر شد قصد داشتم استعفا کنم اما صبر کردم تا رای استیناف صادر شود. از تارتار هم می‌خواهیم فعلا صبر کند تا کمیته استیناف در مورد این موضوع تصمیم بگیرد.

مدیرروستا اضافه کرد: این تنها پیکان نبود که از این رای متضرر شد بلکه ممکن است این رای با سرنوشت خیلی از تیم‌های دیگر بازی کند. البته این اولین باری نیست که فدراسیون فوتبال با سایپا مهربانانه برخورد می کند. آنها چند فصل پیش هم شرایط مشابهی داشتند که فدراسیون شرایط را به نحوی رقم زد که این تیم از خطر سقوط خارج شود.

وی در مورد اینکه استقلالی‌ها هم از پیکان شکایت کرده بودند گفت: نمی‌دانم آنها دیگر دنبال چه چیزی هستند؟ ما فوتبالی و در زمین فوتبال بازی را بردیم و می‌خواهیم حقمان به ما داده شود. بازیکنان ما با شرافت در زمین جنگیدند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال پیکان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کمیته استیناف مهدی تارتار تیم فوتبال پیکان کمیته استیناف کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مهدی تارتار هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تیم فوتبال پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق

مدیر تیم فوتبال سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان جهت ادای پاره‌ای توضیحات روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه سال باید در محل این کمیته حضور داشته باشد.

عدم حضور وی مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • کاهش جریمه مسعود شجاعی با رأی کمیته استیناف
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق به خاطر پرسپولیس
  • احضار گُلر استقلال به کمیته انضباطی
  • خبر خوب برای استقلالی ها؛ سیدحسین حسینی محروم نمی‌شود