Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-28@14:54:28 GMT

هشدار «جنگ میان ادیان» در فلسطین

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۹۷۲۵

هشدار «جنگ میان ادیان» در فلسطین

رئیس شورای اوقاف اسلامی بیت‌المقدس گفت که اقدامات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی می‌تواند به جنگ بین ادیان در فلسطین منجر شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ «عبدالعظیم سلهب» رئیس شورای اوقاف اسلامی قدس گفت که ادامه حملات و تجاوزات مأموران و شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی موجب انفجار دوباره اوضاع در فلسطین اشغالی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او به وبسایت عربی۲۱ گفت که تجاوزات شهرک‌نشینان و مأموران رژیم صهیونیستی طی روز‌های گذشته و پس از توقف کوتاه در خلال جنگ غزه دوباره آغاز شده و صهیونیست‌ها با ورود به مسجدالاقصی، به این مکان مقدس اسلامی بی حرمتی می‌کنند در حالیکه این مکان هیچ ارتباطی به آن‌ها ندارد.

شیخ «عبدالعظیم سلهب» تأکید کرد: «تمامی مساحت مسجدالاقصی، محوطه و نمازخانه و حیاط‌ها و اطراف دیوار‌ها تماما یک مسجد اسلامی است و هیچ ارتباطی به یهودیان ندارد.»

او با هشدار به خطرات اقدامات صهیونیست‌ها، از تمامی مسلمانان جهان خواست تا از مسجدالاقصی حمایت کنند، مکانی که قبله اول و محل عروج پیامبر اسلام (ص) است و همچنین گفت که فلسطینی‌ها به خصوص ساکنان بیت‌المقدس متولیان مسجدالاقصی هستند و با استفاده از هرآن‌چه در دست دارند از این مسجد دفاع خواهند کرد و در مقابل ظلم صهیونیست‌ها خواهند ایستاد.

رئیس شورای اوقاف اسلامی قدس خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: «همواره به شما گفته‌ایم که دستتان را از مسجدالاقصی بردارید. کوچک و بزرگ می‌دانند که این مسجد اسلامی است و شرایط حساسی دارد و هر لحظه ممکن است که کنترل اوضاع از دست خارج شود. اگر اسرائیل می‌خواهد جنگ بین ادیان راه بیاندازد این جنگ هیچ چیزی را باقی نخواهد گذاشت و اسرائیل مسئول نتایج اقدامات خود است.»

با پایان جنگ ۱۲ روزه غزه در بامداد روز جمعه، حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی، بیت‌المقدس، کرانه باختری و حتی مناطق اشغالی ۱۹۴۸ از سر گرفته شده و تنها در بیت‌المقدس بیش از ۱۰۰ نفر بازداشت و مأموران اسرائیلی بار‌ها وارد صحن مسجدالاقصی شده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جنگ میان ادیان اداره اوقاف بیت المقدس مسجدالاقصی رژیم صهیونیستی بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی با عزم جهانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای در محکومیت جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه، اعلام کرد: این جنایات هرگز از حافظه تاریخی بشریت حذف نمی‌شود.

در این بیانیه آمده است: اقدام جنایتکارانه رژیم گرگ صفت و درنده خوی صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا غزه در سحرگاه دوازدهم رمضان و هتک حرمت زنان و دختران مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی، جنایتی بزرگ و غصه‌ای دردناک است.

تردیدی نیست این فاجعه ننگین و پرده‌دری آشکار صهیونیست‌ها ناشی از بی عملی و سکوت مجامع و مراجع موثر بین‌المللی و به طور آشکار حمایت وقیحانه دولت منفور و ضد بشری آمریکا از رژیم جعلی و جنایتکار اشغالگر فلسطین بوده و پایان بخشیدن به این ستمگری‌های قرون وسطایی نیازمند عزمی راسخ و اراده‌ای جهانی است که بیش از همه مدعیان حقوق بشر را مخاطب قرار می‌دهد.

پر واضح است راهبرد شیطانی نسل‌کشی و پاکسازی نژادی علیه ملت فلسطین که هم اکنون دستور کار رژیم پلید صهیونیستی قرار گرفته است اگر با واکنش درخور و قاطعانه جامعه جهانی مواجه نشود باید ارتکاب جنایات ننگین و بی‌رحمی‌های گسترده‌تر در سرزمین‌های اشغالی و در قبال مردم مظلوم غزه را همچنان به انتظار نشست.

حفظ حرمت نوامیس مسلمین و رزمندگان مقاومت، خط قرمز امت اسلامی است و هر مسلمان و انسان آزاده‌ای سکوت در قبال آن را خیانتی بزرگ و نابخشودنی می‌داند و جنگ رسانه‌ای دشمنان اسلام و قرآن هرگز قادر نخواهد بود در صف مقاومت و اراده مجاهدان مومن که عزم خود را برای انتقام از این فاجعه اسفبار جزم کرده‌اند خللی وارد کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این بیانیه با تقدیر از حضور هوشمندانه مردم علیه جنایت اخیر رژیم صهونیستی در بیمارستان شفا، با محکومیت شدید این جنایت و یادآوری مجدد مسئولیت جامعه جهانی در قبال وضعیت دردناک فلسطین بویژه نوار غزه و وظیفه مراجع بین‌المللی و دولت‌های اسلامی در پیشگیری از تداوم جنایات جنگی رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت از مقاومت اسلامی فلسطین و مردم مظلوم غزه به ویژه زنان و دختران را تکلیف آحاد ملل اسلامی دانسته و تاکید می‌کند به فضل الهی جنایت‌ها و بی‌رحمی‌های این روز‌های رژیم درنده خوی صهیونیستی که مرز‌های وقاحت و شیطان صفتی را جا به جا کرده است در روز جهانی قدس با حضور طوفانی و توفنده ملت‌های مسلمان و بلکه حق طلبان و آزادی‌خواهان جهان، پاسخ لازم را دریافت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • قالیباف: از جبهه مقاومت پشتیبانی می‌کنیم
  • بازنشر پیام مهم «محمد الضیف» برای آزادی فلسطین
  • قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز
  • رژیم صهیونیستی یک موجودیت ضد صلح است/ به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • رژیم صهیونیستی یک موجودیت ضد صلح است
  • به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • مقاومت اسلامی عراق: یک پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار دادیم
  • روز جهانی قدس امسال با شعار «طوفان الاحرار» برگزار می‌شود
  • لزوم مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی با عزم جهانی