Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@05:39:27 GMT

برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در میاندورود

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۰۱۳۲

برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در میاندورود

جعفر اصغری از برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور ۱۰۰ دسته رزمی در میاندورود خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، جعفر اصغری دوشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های بسیج به مناسبت آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: گشت رضویون، شامگاه یاد یاران، سخنرانی‌های مذهبی و سیاسی از جمله برنامه‌های سپاه شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی سخنرانی بصیرتی روشنگری درباره نقشه‌های شوم دشمنان و دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و گفت: حضور حداکثری پای صندوق رأی تضمین کننده امنیت نظام و کشور است و قدرت چانه‌زنی را افزایش می‌دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، خاطرنشان کرد: امام(ره) فرمودند فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه فتح ارزش‌های اسلامی است، امام از فتح ارزش‌های انسانی به فتح خرمشهر رسید.

اصغری تصریح کرد: در عملیات آزادسازی خرمشهر امام(ره) دوراندیشی کردند و رمز عملیات را الی بیت‌المقدس گذاشتند و در روزهای اخیر نیز غزه نشان داد که می‌توان با معنویت بر رژیم اسرائیل تا دندان مسلح، پیروز شد.

وی با گرامیداشت عملیات غرور آفرین آزادسازی خرمشهر، گفت: همزمان با این حماسه، رزمایش الی بیت المقدس با حضور 100 دسته رزمی گردان‌های کوثر و الی بیت المقدس در شهرستان انجام می‌شود.

اصغری پنجشنبه‌های بصیرتی را از برنامه‌های سپاه میاندورود بیان کرد و گفت: این برنامه با حضور اساتید و روحانیون برجسته استانی در راستای روشنگری و تبعین بیانات رهبر انقلاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آزادسازی خرمشهر الی بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه فلک الافلاک لرستان آماده ثبت جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، زهرا بهاروند، معاون میراث فرهنگی لرستان گفت: قلعه فلک الافلاک خرم آباد در سال‌های اخیر بر اثر رخداد‌های طبیعی همانند سیل و زلزله دچارآسیب شده بود که بعد از استحکام بخشی و مرمت آماده ثبت جهانی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان هم گفت: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان حدود یکصد میلیارد تومان برای تملک و آزادسازی قلعه اختصاص یافت که تمام این اعتبار در آزادسازی ضلع‌های جنوبی و شمالی هزینه شده است.

به گفته عطا حسن پور کارشناسان یونسکو امسال از این اثر بی نظیر بازدید خواهند کرد.

قلعه فلک الافلاک یکی از آثار تاریخی دوران ساسانی است که سال ۱۳۴۸ به شماره ۸۸۳ ثبت ملی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شکست تمار عیار رژیم صهیونیستی خیلی از گذشته نزدیک‌تر شده است
  • رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در شهرستان تویسرکان
  • مشکل آب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • یک هزار میلیارد ریال برای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد هزینه شد
  • حضور موثر بانوان در عرصه‌های هنری نقطه قوت تقویت فرهنگ اسلامی است
  • برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در خرمشهر + تصاویر
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • قلعه فلک الافلاک لرستان آماده ثبت جهانی
  • کشف و ضبط چوب قاچاق از گونه تاغ در شهرستان میاندورود