Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@06:31:46 GMT

خانوارهای روستایی تحت پوشش بیمه برکت

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۰۱۳۶

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: خسارت‌های وارده به منازل یک میلیون و ۲۰۰ خانوار روستایی توسط بیمه برکت پرداخت می‌شود.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، هم‌اکنون منازل یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار روستایی تحت پوشش بیمه حوادث طبیعی برکت شامل سیل، زلزله، آتش‌سوزی و دیگر حوادث قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین مدنی ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به زلزله ۵.۵ ریشتری در سنخواست استان خراسان شمالی هم‌اکنون کارشناسان بیمه مشغول برآورد خسارت خانه‌های روستایی هستند و پیش‌بینی می‌شود قریب به ۵۰۰ خانوار روستایی در این زلزله آسیب دیده باشند.

وی همچنین با اشاره به بیمه شدن ۸۰ هزار منزل روستایی در استان خراسان شمالی تاکید کرد: سال گذشته منازل همه ۷۲۱ روستای استان با مشارکت استانداری بیمه حوادث شد و بر این اساس، تمام خانوار‌های آسیب‌دیده از زلزله تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال جهت جبران خسارت و بازسازی منازل به شکل بلاعوض دریافت می‌کنند.

مدنی افزود: کل حق بیمه حوادث منازل روستایی در استان خراسان شمالی بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال است که با مشارکت شرکت بیمه برکت و استانداری استان تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر پرداخت خسارت به منازل روستایی سی‌سخت، تفاهم‌نامه کمک ۱۰۰ میلیون ریالی برای ساخت هر منزل در مناطق شهری با بنیاد مسکن به امضا رسیده و این منازل در حال بازسازی هستند.

مدنی تاکید کرد: سال گذشته و در جریان سیل در استان‌های لرستان، خوزستان، گلستان و زلزله سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد به هر خانوار آسیب‌دیده تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال خسارت پرداخت شده است.

به گفته مدیرعامل بنیاد برکت، ۱۱ هزار و ۵۰۰ روستا و ۲ میلیون و ۲۵ هزار خانوار تحت پوشش فعالیت‌ها و خدمات بیمه برکت در سراسر کشور قرار دارند.

بیشتر بخوانید: کلیات اصلاح بیمه کارگران ساختمانی در مجلس تصویب شد

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: بیمه خسارت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بیمه خسارت بیمه برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه

دریافت 232 MB کد خبر 6087068

دیگر خبرها

  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات
  • زارع پور: بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
  • بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
  • خسارت باد شدید به خودروها و برخی از منازل شهر ایلام
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند