Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام گفت: هم‌اکنون منازل یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار روستایی تحت پوشش بیمه حوادث طبیعی برکت شامل سیل، زلزله، آتش‌سوزی و دیگر حوادث قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، امیرحسین مدنی ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به زلزله ۵.۵ ریشتری در سنخواست استان خراسان شمالی هم‌اکنون کارشناسان بیمه مشغول برآورد خسارت خانه‌های روستایی هستند و پیش‌بینی می‌شود قریب به ۵۰۰ خانوار روستایی در این زلزله آسیب دیده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با اشاره به بیمه شدن ۸۰ هزار منزل روستایی در استان خراسان شمالی تاکید کرد: سال گذشته منازل همه ۷۲۱ روستای استان با مشارکت استانداری بیمه حوادث شد و بر این اساس، تمام خانوارهای آسیب‌دیده از زلزله تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال جهت جبران خسارت و بازسازی منازل به شکل بلاعوض دریافت می‌کنند.


مدنی افزود: کل حق بیمه حوادث منازل روستایی در استان خراسان شمالی بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال است که با مشارکت شرکت بیمه برکت و استانداری استان تامین شده است.  


مدیرعامل بنیاد برکت همچنین به پرداخت خسارت منازل روستایی شهرستان سی‌سخت اشاره و گفت: پس از وقوع زلزله سال گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد، به ۵ هزار و ۹۷۱ خانوار در ۵۲ روستای منطقه دنا و شهرستان سی‌سخت که دچار آسیب زلزله شده بودند تا سقف ۲۰ میلیون تومان خسارت پرداخت شد.


وی خاطرنشان کرد: علاوه بر پرداخت خسارت به منازل روستایی سی‌سخت، تفاهم‌نامه کمک ۱۰۰ میلیون ریالی برای ساخت هر منزل در مناطق شهری با بنیاد مسکن به امضا رسیده و این منازل در حال بازسازی هستند.


مدنی ادامه داد: تاکنون یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار ساکن روستاهای سراسر کشور تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی و حوادث برکت قرار گرفته‌اند تا در صورت وقوع زلزله، سیل، آتش سوزی و سایر حوادث طبیعی به آن‌ها خسارت پرداخت شود.


مدنی تاکید کرد: سال گذشته و در جریان سیل در استان‌های لرستان، خوزستان، گلستان و زلزله سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد به هر خانوار آسیب‌دیده تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال خسارت پرداخت شده است.


به گفته مدیرعامل بنیاد برکت، ۱۱ هزار و ۵۰۰ روستا و ۲ میلیون و ۲۵ هزار خانوار تحت پوشش فعالیت‌ها و خدمات بیمه برکت در سراسر کشور قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنیاد برکت بیمه برکت سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل آب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حسین اصغری اظهار کرد: در پی ریزش چاه مجتمع آبرسانی، روستاهای جارچلو، قرمز خلیفه علیا و سفلی دچار و قطعی آب شرب شدند که بلافاصله اقدامات لازم برای برقراری دوباره آب شرب پایدار در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به جمعیت ۷۶۵ خانواری این سه روستا، اضافه کرد: عمر مفید چاه تأمین آب این روستا به دلیل استفاده بیش از حد سپری و دچار ماسه دهی شده بود که اکیپی از اداره آب و فاضلاب و اتفاقات ضمن حضور در محل اقدام به حل مشکل کردند.

رییس اداره آب و فاضلاب میاندوآب بیان کرد: به‌منظور کاهش هزینه و تسریع در رفع مشکل به وجود آمده، اقدام به لوله‌گذاری به طول ۲۰۰ متر و تأمین آب شرب از محل تصفیه‌خانه شد.

اصغری با بیان اینکه هم اکنون مشکلی در این زمینه وجود ندارد، اظهار کرد: آب شرب پایدار این روستاها تأمین شده و مشکلی در این زمینه نداریم.

دیگر خبرها

  • فیلم/ خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه
  • (ویدئو) خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه
  • خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه + فیلم
  • تصاویری از خسارت شدید به روستاها در زلزله جدید ترکیه
  • نجات هفت نفر از اهالی کنارک که در سیل گرفتار شده بودند + فیلم
  • بازگشت اهالی ۴ روستای تخلیه شده جاسک به منازل خود
  • بازگشایی محور فاریاب _کهنوج
  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • خسارت باران به قناتهاو منازل مسکونی در سراوان
  • مشکل آب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد