Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جدیدترین رده بندی تیم های باشگاهی جهان پرسپولیس با دو پله صعود به رده سوم قاره آسیا رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سایت فوتبال دیتابیس جدیدترین رده بندی باشگاه های فوتبال جهان را اعلام کرد که در این رنکینگ جایگاه سرخابی ها تغییر داشت.

بر این اساس تیم فوتبال پرسپولیس در رده بندی آسیا با دو پله صعود به رده سوم قاره کهن رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان گل محمدی بهترین تیم ایران ماندند و در رده بندی جهانی با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته در رده 98 جهان قرار گرفتند. استقلال در رده دوم ایران و 13 آسیا ماند.

شاگردان مجیدی در رده بندی جهانی با دو پله سقوط در رده 233 قرار گرفتند. تیم های سپاهان، تراکتور و فولاد به ترتیب تیم های سوم تا پنجم لیگ ایران شدند. در آسیا هم به ترتیب در رده 17، 34 و 48 قرار گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند و پس از تغییر سرمربی و حضور بوراک ایلماز روند خوبی را طی کرده بود، در 6 مسابقه اخیرش موفق به کسب پیروزی نشده و دو تساوی و چهار شکست داشته که غیبت بازیکنان ایرانی در این نتایج بی‌تاثیر نبوده است.

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه 10 بازی انجام داده، در چهار ماه گذشته به دلیل همراهی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و مصدومیت نتوانسته به میدان برود که این روند همچنان ادامه دارد.

حسینی آخرین بازی خود را در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل هنگ‌کنگ انجام داد و پس از آن در تمام رقابت‌های تیم ملی و کایسری اسپور که غیبتش در روند ضعیف باشگاهی او مؤثر بوده است.

علی کریمی، هافبک ایرانی کایسری اسپور نیز که فصل بهتری نسبت به همیشه سپری کرده، در دو هفته گذشته مقابل ترابزون اسپور و آدانا دمیراسپور که یک تساوی و یک شکست داشتند، حضور نداشته و مصدومیت از ناحیه فتق دیسک کمر موجب شده تا دور از لیست قرار بگیرد.

تیم کایسری اسپور در حال حاضر 37 امتیازی و تیم چهاردهم جدول سوپر لیگ ترکیه است که فاصله چهار امتیازی با منطقه سقوط دارد، ولی می‌تواند با بازگشت بازیکنان ایرانی خود به شرایط خوبی برگردد و از پایین جدول فاصله بگیرد.

دیگر خبرها

  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!
  • سقوط دانشگاه‌های چهار کشور بزرگ جهان در رتبه‌بندی QS