Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@22:38:55 GMT

اولویت جمهوری اسلامی ایران همسایگان است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۰۸۵۹

اولویت جمهوری اسلامی ایران همسایگان است

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل با اشاره به برگزاری اجلاس فوق‌العاده فلسطین در تهران گفت که جمهوری اسلامی ایران اولویت اول خود را همسایگان می داند.

به گزارش برنا، حسین امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «‌برگزاری اجلاس فوق العاده اخیر کمیته فلسطین در تهران، با حضور هیات های پارلمانی ۱۵ کشور مهم عربی و همسایه ⁧‫ایران⁩، تایید می کند که ظرفیت بالایی برای دیپلماسی و پیشرفت در منطقه وجود دارد و جمهوری اسلامی ایران اولویت اول خود را همسایگان می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فلسطین جمهوری اسلامی ایران امیر عبداللهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ولایتی : فروپاشی رژیم صهیونیستی قریب الوقوع است

علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، علی‌اکبر ولایتی در این گفت‌وگوی تلفنی ابتدا شهادت پسران و تعدادی از اعضای خانواده هنیه در غزه را به وی تبریک و تسلیت گفت و تاکید کرد: مقاومتی که فلسطینیان در طی بیش از ۶ ماه گذشته انجام داده اند در طول تاریخ مبارزات معاصر و متاخر این کشور بی نظیر بود و در طی این مدت نشان داده شد که فلسطین تنها نیست بلکه مسلمانان و آزادی‌خواهان در سراسر جهان در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند و انشاءالله این حمایت‌ها تا نابودی کامل رژیم جنایتکار صهیونیستی ادامه خواهد یافت.

وی افزود: عملکرد مردم مومن و قهرمان فلسطین حاکی از این است که این مبارزات وارد دور تازه‌ای شده که در تاریخ معاصر سابقه نداشته است و اضمحلال و فروپاشی رژیم صهیونیستی که در این مدت تعداد زیادی از مردم مظلوم غزه و فلسطین را به شهادت رساند قریب الوقوع است.

ولایتی تاکید کرد: بدون تردید این همکاری های هماهنگ و همه جانبه بین کشورها و مجموعه های عضو جبهه مقاومت به صورت روزافزونی ادامه خواهد داشت. مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در بخش دیگری از این مکالمه تلفنی ضمن محکومیت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه گفت: اقدام شجاعانه و مدبرانه شب گذشته جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق موجب رسوایی کشورهای غربی و حامیان رژیم پوشالی صهیونیستی شد که در طی سال های پس از جنگ اول و دوم جهانی سعی می‌کردند از رژیم صهیونیستی یک قدرت منطقه ای بسازند ولی با این حرکت دفاعی قاطع و کوبنده در حقیقت هیمنه ساختگی صهیونیست ها شکسته شد و صلیبی های دیر آمده در جهان را رسوا کرد.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در مورد عملیات وعده صادق که شب گذشته از خاک ایران علیه رژیم صهیونیستی انجام شد تصریح کرد: مجموعه اقداماتی که در طی ماه های اخیر توسط فلسطینی ها و حامیان آنها در جبهه مقاومت انجام شد نشان دهنده یک تحول اساسی در تاریخ مبارزات اسلامی می باشد . این دو نقطه عطف یعنی ایثار و اقتدار شما از یک طرف و اقدام قاطع ، روشن و صریح جمهوری اسلامی ایران از طرف دیگر نشان داد که اقتدار روز افزون جبهه مقاومت در منطقه یک واقعیت انکار ناپذیر است.

وی افزود: نکته مهم این که غیرتمندان جهان اسلام از یمن ، لبنان، سوریه، عراق ، فلسطین و ایران کاری انجام داده اند که دنیا را به شگفتی وا داشته است. رئیس دفتر سیاسی حماس هم در این گفتگو ضمن تشکر از حمایت ها و مواضع جمهوری اسلامی ایران به ویژه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی ) در قبال فلسطین و در بیش از ۶ ماه مبارزه سخت گفت: جنایاتی که اخیرا رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرزندان و نوه های من انجام داد تنها بخشی از جنایات این رژیم سفاک می باشد و ابعاد مختلفی دارد اولا نشان دهنده روحیه شیطانی و انتقام جوی رژیم جنایتکار صهیونیستی می باشد و از سوی دیگر شکست رژیم صهیونیستی در این جنگ را نشان میدهد که به هیچ یک از اهداف اعلام شده خود نرسیدند و قطعا توطئه دشمن هرگز عملی نخواهد شد و مقاومت پیروز خواهد بود.

اسماعیل هنیه در خصوص عملیات وعده صادق گفت: این عملیات شجاعانه نقطه عطفی در نحوه و شیوه درگیری با رژیم صهیونیستی است و این عملیات ها بر این تاکید دارد که زمان عربده کشی صهیونیست ها در فلسطین و منطقه به پایان رسید است.

وی افزود: من از این تبریک و تسلیت شما تشکر می کنم و خدا را شاکرم که خون فرزندانم در راه آزادی قدس و مسجد الاقصی با خون دیگر شهدای راه مقاومت که همه آنها فرزندان من هستند آمیخته شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس و تدبر قرآن به‌مناسبت روز ارتش در بوشهر
  • نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی در شهرستان های کرمان برگزار می شود
  • «حساب شده، بی‌سابقه و فوق‌العاده» ادبیات این روز‌های جهان درباره پاسخ ایران به اسرائیل
  • پاسخ تنبیهی ایران، پشتیبانی از آرمان فلسطین است
  • ولایتی: فروپاشی رژیم صهیونیستی قریب‌الوقوع است
  • سیلی بعدی محکم‌تر است
  • ولایتی : فروپاشی رژیم صهیونیستی قریب الوقوع است
  • جمله ثبت شده در میدان فلسطین؛ سیلی بعدی محکم تر است
  • روایت امیرعبداللهیان از پیام ایران به آمریکا و همسایگان و جزئیات حمله به اسرائیل
  • نشست فوق‌العاده شورای امنیت درباره عملیات تنبیهی ایران