Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از ثبت‌نام ۴۲۰متقاضی تا صبح امروز، در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام «محمود میرجلیلی» در تکمیل این خبر تصریح کرد: ثبت‌نام از متقاضیان همزمان با سراسر کشور از ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۲۰ نفر برای حضور در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‎اند، تصریح کرد: تاکنون شهرستان یزد با ۱۷۴ نفر بیشترین متقاضی حضور در این مسابقات را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با بیان اینکه شهرستان‌های میبد با ۱۱۲ متقاضی، ابرکوه با ۵۳ متقاضی، مهریز با ۲۰ متقاضی، بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند، گفت: براساس ابلاغ صورت گرفته، تبلیغات برگزاری این مسابقات در فضای مجازی، مؤسسات قرآنی و مراکز قرآنی و امامزادگان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی ثبت‌نام حداقل ۵۰۰ نفر برای حضور در این دوره از مسابقات قرآن کریم می‌شود، گفت: این دوره از مسابقات در ۱۰ رشته، مختلف شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم شامل ۵ جزء، ۱۰جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل، تفسیر عمومی قرآن کریم، اذان، دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآنی اداره‌ کل اوقاف استان یزد بیان کرد: مرحله شهرستانی و استانی این دوره از مسابقات در بازه زمانی اول تیرماه تا پایان شهریورماه برگزار خواهد شد که تاریخ دقیق برگزاری این مراحل در شهرستان‌های مختلف استان متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف یزد، میرجلیلی در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند تا ۱۳ خرداد با مراجعه به سایت www.quraniran.ir نسبت به ثبت اطلاعات خود برای حضور در این مسابقات اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری مسابقات قرآنی اوقاف يزد دوره از مسابقات قرآن کریم کل اوقاف ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز از مناطق آموزش و پرورش لامرد، مهر، گله دار، علامرودشت و اشکنان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مهدی راهپیما افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرانی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان در نیمه اول خرداد و در مرحله استانی در شهر شیراز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی اشکنان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان لامرد و شهرستان لامرد در جنوبی‌ترین نقطه از استان فارس و ۳۶۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان