Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از بازرسی بیش از ۳۸ هزار واحداقتصادی وکشف ۲۲۱۵ موردتخلف به ارزش ۲۹۵ میلیاردریال در طرح نظارتی ماه مبارک رمضان خبرداد.

به گزارش قدس آنلاین، محمد جواد ساعدی اظهار کرد : طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان سال جاری در استان  از ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ آغاز و تا ۲۵  اردیبهشت ماه ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی افزود : در این طرح علاوه برشناسایی و برخورد با متخلفان، یک هزار و ۹۴۲ گزارش مردمی دریافت ورسیدگی شده است، همچنین بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال به شاکیان مسترد گردید.
وی گفت : از مجموع بازرسی های انجام شده در استان، ۲۳ هزار و ۵۳۰ مورد با ۱۸۹۸ پرونده تخلف به ارزش ۱۸۵ میلیارد ریال مربوط به شهرستان مشهد مقدس بوده است.
معاون سازمان صمت  تصریح کرد: بیش از ۲۰۰ بازرس سازمان و اتاق اصناف و تعداد ۷۰ نفر ناظر افتخاری در سطح استان در این طرح مشارکت داشته اند.
ساعدی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و... و. واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سازمان صمت خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف‌ها بود.

وی گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاه‌های ذی‌صلاح قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • ۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند
  • مجهز شدن ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض