Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قرار است رونمایی از تویوتا لندکروزر LC۳۰۰  در تاریخ ۳۱ مه یا ۱ ژوئن برگزار شود. اینطور که اسناد نشان می دهد حدسیات در مورد این خودرو به درستی گفته شده است. گفته شده بود این خودرو جدید دارای سوئیچ به سیستم عامل TNGA-F و یک جعبه دنده اتوماتیک ۱۰ سرعته است که تویوتا اکنون آن را تایید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طول نسخه GR اسپرت ۴.۹۶۵ میلی متر (۱۹۵.۴ اینچ) خواهد بود و برای سطح ZX اندکی طولانی‌تر ۴۹۸۵ میلی متر (۱۹۶.۲ اینچ) است. ارتفاع  آن ۱۹۴۵ میلی متر (۷۶.۵ اینچ) است که نسبت به مدل قبلی ۳۵ میلی متر (۱.۴ اینچ) افزایش یافته است. سطح اسپرت‌تر و  کمی گسترده‌تر است و عرض آن ۱۹۹۰ میلی متر است، در حالی که هر دو (GR اسپرت و ZX ) دارای فاصله دو محور با اندازه ۲۸۵۰ میلی متر (۱۱۲.۲ اینچ) هستند.

با روی آوردن به موتور‌های کم مصرف V۶، تویوتا توانست ظرفیت مخزن سوخت را تا ۱۵ لیتر کاهش دهد تا بسته بندی بهتری ایجاد شود. این تغییر همچنین باعث کاهش وزن می‌شود که با استفاده از سقف آلومینیومی بیشتر کاهش می‌یابد. 

لندکروزر جدید از نظر مکانیکی با ۲۰۲۲ توندرا که اخیراً رونمایی شده است مشترک خواهد بود، زیرا پیکاپ بدنه روی فریم نیز به سمت معماری TNGA-F در حال تغییر است. این شاسی بلند می‌تواند همان ۳.۵ لیتری V۶ توربوشارژ را با قدرت ۴۰۹ اسب بخار  و ۶۵۰ نیوتن متر همانطور که در LC۳۰۰ مشاهده می‌شود، ارائه دهد. به عنوان یک خودرو به روز، SUV پرچمدار تویوتا همچنین ۳.۳ لیتری دیزلی V۶ با قدرت ۳۰۲ اسب بخار و ۷۰۰ نیوتن متر دریافت می‌کند.

رونمایی رسمی از توندرا خیلی عقب نمانده است و انتظار داریم کمی بعد از اولین حضور رسمی لندکروز در اواخر ماه یا اوایل ماه ژوئن، آن را ببینیم. در حالی که پیکاپ به روز شده به آمریکای شمالی می‌آید، مشخص نیست که نسخه شاسی بلند آن پس از پایان تولید LC۲۰۰ در سال  ۲۰۲۱ به ایالات متحده بازگردد یا خیر.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ال نود در بازار امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

قیمت تندر ۹۰ پلاس دنده‌ای صفر، به ۹۰۰ میلیون تومان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت تندر ۹۰ E ۲ صفر در بازار امروز ۷۶۰ میلیون تومان است. همچنین، تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک صفر ۱ میلیارد و ۲۳۰ تومان قیمت خورده است.

قیمت کارکرده خودرو‌های ال نود نیز از ۲۹۸ میلیون ۷۸۰ میلیون تومان متغیر است. قیمت این پارس تندر دنده‌ای در بازار ۶۸۰ میلیون تومان است.

قیمت تندر ۹۰ E ۲ مدل ۱۳۹۱ کارکرده هم ۲۹۸ میلیون تومان است. همچنین قیمت تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک کارکرده ۷۸۰ میلیون تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع ال نود در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • تویوتای تازه‌نفس گران به بازار خودروی ایران می‌آید/ عکس
  • تویوتا تازه‌نفس گران به بازار خودروی ایران می‌آید/ عکس
  • آیفون SE4؛ قابلیت‌های آیفون 15 با قیمت مناسب
  • نسخه جدید خودروی محبوب مولتی‌میلیاردر‌های ایرانی + عکس
  • ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، تیبا، سمند، شاهین و کوییک + جدول
  • تویوتا لندکروزر ۳۰۰: قیمت نجومی، ایرادهای باورنکردنی
  • بازارِ آرام خودرو/ اخبار سیاسی تاثیری در قیمت خودرو نداشت
  • قیمت ال نود در بازار امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • خبر مهم برای مشتریان ایران خودرو | شرایط واریز وجه دنا پلاس ۶ سرعته اعلام شد
  • سهم قابل توجه خودروهای چینی در بازار جهانی