Web Analytics Made Easy - Statcounter

تراکتوری ها از اینکه باید بدون محمدرضا اخباری برابر ماشین سازی بازی کنند معترض هستند.

به گزارش طرفداری، طبق برنامه ای که سازمان لیگ اعلام کرده تیم تراکتور باید در تاریخ هشتم خردادماه دیدار معوقه خود را با ماشین سازی برگزار کند.

با این حال در لیست تیم ملی که شب گذشته اعلام شد نام محمدرضا اخباری هم دیده می شود و این مساله باعث شده تا باشگاه تراکتور نسبت به زمان بازی با ماشین سازی معترض شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته چون باشگاه تراکتور یک بازی در سوپرجام برابر پرسپولیس در پیش دارد، برنامه این تیم کاملا پر است و سازمان لیگ نمی تواند بازی قرمزهای تبریزی را به بعد از تعطیلات لیگ موکول کند.

با این شرایط اگر اتفاق خاصی رخ ندهد بازی تیم های تراکتور برابر ماشین سازی سر تاریخ مقرر برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا

تیمهای ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان همراه تیم ملی فوتسال ایران در جمع 8 تیم برتر قاره آسیا قرار گرفتند.

به گزارش طرفداری، برای اولین بار سه تیم فارسی زبان قاره آسیا همراه هم در جمع 8 تیم برتر مسابقات فوتسال جای گرفتند. برای اولین بار در یک رشته تیمی این اتفاق در قاره آسیا رخ می دهد. از سوی دیگر ژاپن که تیم قهرمان دوره گذشته بود، این بار با تساوی برابر تاجیکستان و شکست برابر تیم قرقیزستان از دور رقابت ها حذف شد.

ایران تیم برتر فوتسال آسیا و مدعی اصلی قهرمانی در این تورنمنت است. تیم تاجیکستان هم استثنایی کار کرد و با تساوی برابر ژاپن بزرگ و حذف کردن این تیم، به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله دوم بازیها شد. اما صعود تیم افغانستان به لطف عملکرد ایران رخ داد.

تیم ملی ایران در بازی اول، افغانستان را 3-1 و در بازی دوم بحرین را 5-3 برد اما برابر کویت که تیم بهتری بود نتیجه بهتری گرفت و بازی فوق العاده ای ارائه داد و 4-0 برنده شد. وقتی ایران 3-0 جلو بود، افغانستان که 2-1 برابر بحرین عقب بود 2 گل زد و 3-2 پیش افتاد و اگر بازی ایران و کویت 3-0 هم تمام می شد، کویت به عنوان تیم دوم صعود می کرد. اما ایران گل چهارم را هم در حالی که نیازی به نتیجه بهتر نداشت، زد و با برد 4-0 باعث صعود افغانستان و حذف تیم کویت از مسابقات جام ملتهای فوتسال آسیا شد.

 در مسابقات یک چهارم نهایی هم تاجیکستان با نتیجه 2-1 از سد افغانستان گذشت و ایران هم 6-1 قرقیزستان را مغلوب کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • فدرر به نادال؛ در لیورکاپ می‌بینمت!
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند