Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسولی نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه باجه پست بانک روستای آیینه ورزان اظهار داشت: خدا را شاکرم که در دوره چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی از لایحه تاسیس پست بانک ایران به عنوان طرح پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حمایت کردیم و امروز شاهد آثار و برکات این نهاد خدمتگزار در عرصه اقتصادی و پولی و بانکی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، وی افزود: ایجاد باجه از طریق پست بانک ایران یک فرصت اشتغال زایی و خدمات رسانی و مایه افتخار و بالندگی است و این بانک می تواند از کارگاه های کوچک و طرح های زود بازده و مشاغل پایدار روستایی حمایت کند و در این بخش دهیاریها و شوراهای اسلامی هم فعالیت ها را باید توسعه بدهند و از ظرفیت این بانک استفاده کنند و خدمات بانک را به مردم روستا و مشتریان، معرفی کنند و با سپرده گذاری خود و افزایش منابع از مزایای انواع تسهیلات این بانک بهره مند شوند.

مهندس فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره پست بانک ایران نیز در این مراسم مذکور که با حضور رسولی نژاد، آرش شهرکی کیا مدیر امور شعب استان های تهران، البرز، سمنان و قم، سیدرحمان حسین پور رئیس اداره کل روابط عمومی، ناصر فلاح مدیر شعب منطقه شرق تهران و جمعی از مسئولین محلی و منطقه ای برگزار شد با اشاره به تاریخچه فعالیت های این بانک اظهار داشت: یکی از مهمترین رسالت های پست بانک ایران توسعه و اجرای عدالت اجتماعی است که به عنوان هنجارهای ارزشی و مورد تاکید دین مبین اسلام است و خوشبختانه این بانک نقش بسیار مهمی در این زمینه و رونق اقتصادی، کسب و کار و ایجاد اشتغال در مناطق کم برخودار داشته است.

وی افزود: پست بانک ایران با ظرفیت های ویژه خدمات رسانی و ایجاد باجه های بانکی در مناطق کم برخوردار توانسته است علاوه بر کاهش هزینه های ملی بخش اعظمی از نیاز های پولی و بانکی مردم مناطق محروم را تامین نماید و با برنامه های توسعه ای، زمینه افزایش نقاط تماس و سطح دسترسی های مردمی را فراهم نموده است و امیدواریم با حمایت های مسئولین محلی و منطقه ای شاهد توفیقات و توسعه همکاری های بیشتر و خدمت به مردم عزیزمان باشیم.

همچنین شهرکی کیا در این مراسم گفت: این بانک با بیش از 6هزار و 500 باجه بانکی و 35 خدمت، قریب 25 سال در عرصه نظام پولی و بانکی در حال خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار است و در حال حاضر با زیرساخت های ارتباطی و نرم افزاری و ایجاد باجه های بانکی، نقش بسیار موثری در توسعه ملی و رونق کسب و کارها داشته است و انتظارمان از اهالی محله و مسئولین منطقه ای این است که با حمایت و گشایش حساب و معرفی هر چه بیشتر بانک زمینه توسعه همکاری و پرداخت تسهیلات به نیازمندان منطقه، باغداران و کشاورزان را فراهم نمایند و خدا را سپاس می گوئیم که امروز صد و سیزدهمین باجه بانکی روستائی را همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر در حوزه استان تهران، رونمائی می نمائیم.

در پایان شهرکی کیا به سئوالات رسولی نژاد درخصوص نصب و راه اندازی دستگاه های خودپرداز (ATM) در روستا های مورد نیاز، شرایط واگذاری و مجوز فعالیت باجه ها و غیره پاسخ های لازم را ارائه نمود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پست بانک پول نیوز تسهیلات نطام بانکی خدمات بانکی پست بانک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۱۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی

 محمدعلی بخشی‌زاده، مدیر عامل این شرکت‌ دانش‌بنیان حوزه بانکی امروز در اولین گردهمایی مدیران مراکز نوآوری، گفت: بانک‌ها با توجه به ماموریت‌هایی که به آنها واگذار شده است، مدیریت و هدایت عملیات مالی را بر عهده دارند و با ظهور فناوری هوش مصنوعی همه بانک‌ها محکوم هستند که از فناوری‌های تولیدشده در شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این شرکت از سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را در حوزه فناوری‌های بانکی آغاز کرده است، افزود: این شرکت اولین کارخانه نوآوری هوشمندسازی در حوزه بانکداری است.

به گزارش ایسنا، بخشی‌زاده با اشاره به وضعیت خدمات بانکی هوشمند با تاکید بر اینکه استفاده از فناوری صرف نیاز مشتریان را برآورده نمی‌کند، اظهار کرد: با توجه به اینکه مشتریان در کنار خدمات بانکی نیازهای دیگری در حوزه‌هایی چون بیمه، لیزینگ، صرافی و غیره دارند، بنابراین لازم است که اکوسیستم مالی ایجاد شود که فرد زمانی که وارد این اکوسیستم می‌شود، همه خدمات را دریافت کند.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در ایجاد اکوسیستم مالی دانش‌بنیان، گفت: ما به عنوان ویترین کسب و کارهای دیجیتالی در این راستا در تلاش برای ایجاد سوپرمارکت مالی هستیم و سعی داریم زنجیره ارزش مشتریان را کامل کنیم.

وی با اشاره به دستاوردهای این شرکت در حوزه مالی، خدمات اعتباری را یکی از محصولات تولیدی این شرکت دانست و ادامه داد: نئوبانک از دیگر محصولات ما است و بر اساس آن وقتی فرد وارد پلتفرم خود می‌شود، کلیه خدمات بانکی و غیر بانکی را دریافت می‌کند.

وی افزود: ما در حال ایجاد نئوبانک در حوزه‌های صنعتی پتروشیمی و حمل و نقل هستیم.

بخشی‌زاده به همکاری این مجموعه با اداره امور مهاجرین و اتباع خارجی اشاره کرد و گفت: در این همکاری کارت‌هایی برای انجام کلیه خدمات برای اتباع خارجی صادر شده است.

وی همکاری با نظام وظیفه را از دیگر اقدامات این شرکت ذکر کرد و یادآور شد: در این همکاری پلتفرم ایجاد شده است تا مشمولین نظام وظیفه خدمات آموزشی برای اشتغال پس از خدمت نظام وظیفه دریافت کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • این پروژه نماد همبستگی، تقویت دوستی و مایه افتخار دولت ایران و سریلانکا است
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!