Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد رضا دشت افکن رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: در راستای ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس، مراسم گرامیداشت حماسه سوم خرداد و سالروز آزادی خرمشهر با عنوان" خرمشهر ۸۰ میلیون نفر" به صورت مجازی و با حضور کتابداران و مشارکت هم وطنان و با میزبانی آبادان در سطح ملی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تجلیل از جانفشانی های جانبازان و ایثارگران افزود: آزاد سازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس، موجب سرافرازی کشور در عرصه توان دفاعی بود و نسل امروز ما نیز با مطالعه  آثار مکتوب دفاع مقدس، از شهیدان درس ایثار و فداکاری آموختند.

همچنین در این مراسم سردار عبدالرضا قاسمی زاده از رزمندگان و فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آبادان به نقش عملیات بیت المقدس در معادلات بین المللی و  بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و جهاد در خرمشهر پرداخت.

عبدالرحیم سعیدی راد، از شاعران آئینی نیز اشعاری را در خصوص حماسه سوم خرداد سرود و فردین کوراوند پژوهشگر ادبی و دبیر محفل ادبی قیصر امین پور کتابخانه مرکزی استان خوزستان، طی سخنانی نقش خرمشهر در ادبیات معاصر را بررسی کرد.

نادر آلبوعلی به معرفی فیلم های سینمایی منتشر شده پیرامون خرمشهر و دفاع مقدس و بیان نقش خرمشهر در سینمای ایران پرداخت.

دشت افکن در پایان از تلاش کلیه عوامل برگزاری این مراسم که یاری گر برنامه بودند، تشکر کرد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حماسه سوم خرداد دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، در شهرستان آبادان ۳ هزار و ۲۳۳ داوطلب در حوزه‌های امتحانی اداره آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی و در خرمشهر هزار و ۹۰۹ داوطلب با حضور در حوزه امتحانی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر رقابت را آغاز کردند.

کنکور هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت برگزار می‌شود.

آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح فردا برگزار می‌شود.

بر اساس تغییرات آزمون سراسری از سال گذشته، دروس عمومی از آزمون حذف شده اند و به این ترتیب داوطلبان باید به سوالات دروس تخصصی پاسخ دهند.

آزمون سراسری امسال در دو مرحله در ماه‌های اردیبهشت و تیر ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود