Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیدمحمد محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های دوومیدانی مردان رده سنی بزرگسالان قهرمانی کشور به مدت سه روز و در مواد مختلف در استان مرکزی و شهر اراک برگزار شد. 

وی افزود: چهار دونده مرد رده سنی بزرگسالان کهگیلویه و بویراحمد در این دوره از رقابت ها حضور داشته و به مصاف حریفان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس هیأت دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این چهار دونده استان توانستند چهار مقام شامل یک دومی، یک چهارمی و ۲ ششمی در این رقابت ها تصاحب کنند. 

محمدی عنوان کرد: در دوی سه هزار متر با مانع امیر آذریان دوم شد، در ماده پرتاب نیزه مصطفی نیکخواه و سجاد افشون به ترتیب به مقام های چهارم و ششم دست یافتند و در دوی پنج هزار متر نیز حسین نوری عنوان ششم را کسب کرد. 

وی ابراز داشت: چهار دونده زن رده سنی بزرگسالان کهگیلویه و بویراحمد نیز در رقابت های دوومیدانی بانوان قهرمانی کشور شرکت می کنند. 

محمدی گفت: این چهار دونده شامل زهرا صیادی در ماده پرتاب نیزه، سعیده میریان در دوی پنج هزار و ۱۰ هزار متر، مینا میرزایی در مواد پرتاب وزنه و دیسک و زکیه مردانی در دوی ۱۰۰ و ۲۰۰ متر است. 

وی اظهار داشت: رقابت های دوومیدانی زنان رده سنی بزرگسالان قهرمانی کشور به مدت ۲ روز و چهارم و پنجم خردادماه ۱۴۰۰ در استان مرکزی و شهر اراک برگزار می شود. 

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار سامادهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند. 

برچسب‌ها دونده کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان دوومیدانی یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دونده کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان دونده کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان دوومیدانی یاسوج اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد رده سنی بزرگسالان چهار دونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۲۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی‌جان کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم