Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@14:52:56 GMT

بیش از ۲۶۰۰ دانش‌آموز در قشم امتحان حضوری می‌دهند

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۲۱۹۵

بیش از ۲۶۰۰ دانش‌آموز در قشم امتحان حضوری می‌دهند

حسین دیرباز روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد یکهزار و ۷۸۴ دانش آموز مقطع نهم در ۴۱ حوزه امتحانی به شرکت در این امتحانات مشغول هستند.

وی ادامه داد: همچنین تعداد ۹۰۳ دانش‌آموز مقطع دوازدهم نیز در ۱۲ حوزه امتحانی آزمون‌های پایان سال تحصیلی خود را پشت سر می‌گذارند.

مدیر آموزش و پرورش قشم تصریح کرد: این آزمون‌ها با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده توسط دانش‌آموزان و همچنین ضدعفونی محل برگزاری آزمون قبل و بعد از آن در برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: آزمون‌های حضوری در مقطع دوازدهم از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خردادماه سالجاری و در مقطع نهم نیز از ۲۶ اردیبهشت تا ۱۲ خردادماه سالجاری برگزار می‌شوند.

۲۷ هزار و ۵۱۹ دانش‌آموز  در ۲۲۳ مدرسه قشم مشغول به تحصیل هستند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا تعطیلی مدارس آزمون قشم فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا تعطیلی مدارس مدارس ویروس کرونا تعطیلی مدارس آزمون قشم فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا اخبار کنکور دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمید طریفی‌حسینی، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه جذب در آموزش‌وپرورش نوید بخش جریان تازه‌ای در نیروی انسانی و دوره ابتدایی است گفت: در کنار جذب نیرو، بحث توانمند سازی حرفه‌ای مداوم معلمان را داریم. سال گذشته در قالب طرح شهید همت 6 هزار نفر از معلمان، دوره‌های توانمندسازی لازم را در هفت عنوان درسی گذراندند و امسال با ساز و کار متفاوت طرح توانمند سازی معلمان را دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در بعد برنامه درسی کار اصلاح و بازنگری جدول عناوین درسی دوره ابتدایی و ساعات تدریس هفتگی در سازمان پژوهش و شورای عالی آموزش و پرورش در حال برنامه‌ریزی است افزود: امسال بازنگری عناوین درسی را داریم تا یک مبنا برای اصلاح و بازنگری کتب درسی دوره ابتدایی متناسب با هویت، اهداف و شایستگی دوره ابتدایی وجود داشته باشد و بازنگری از سال‌های آینده انجام شود و برنامه درسی باکیفیت برای دانش آموزان داشته باشیم.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه توجه به بعد سلامت دانش آموزان و شایستگی حرکتی و سواد حرکتی در دوره اول ابتدایی و دانش آموزان دختر بسیار مهم است ادامه داد: با همکاری معاونت تربیتی وزارت آموزش‌وپرورش برنامه‌ریزی انجام و اعتبارات لازم در اختیار استان‌ها قرار داده شده تا هزار فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در قالب اتاق‌های تخصصی درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی با اولویت مدارس دوره اول و مدارس دخترانه داشته باشیم تا محیط با نشاطی برای دانش آموزان آماده کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند