Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش جام جم آنلاین  آذربایجان شرقی، داود بهبودی در جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان دولت در استان اظهار کرد: در حال حاضر فضای مجازی و اپلیکیشن‌های متعدد در گوشی‌های هوشمند در بسیاری از موارد، مردم را از مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت بی‌نیاز می‌کند و این تهدید هر روز پررنگ‌تر می‌شود.
وی افزود: تهدید دیگر مقاومت دستگاه‌ها و نهادهایی است که نمی‌خواهند خدمات خود را به این دفاتر منتقل کنند؛ به عنوان مثال هیچ الزام قانونی برای واگذاری تعدادی از خدمات شهرداری به دفاتر پیشخوان دولت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهبودی با اشاره به اینکه در استان آذربایجان شرقی مجوز فعالیت برای 546 دفتر پیشخوان دولت صادر شده و در تبریز 246 دفتر فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: در حالی که در سایر استان‎های کشور به ازای هر 20 هزار نفر یک دفتر پیشخوان دولت تعریف شده، در استان آذربایجان‌شرقی برای هر 7 هزار نفر یک دفتر وجود دارد!
وی افزود: واضح است اعمال محدودیت‎ در اعطای مجوز منجر به شکل‌گیری فضای رانت و امضاهای طلایی خواهد شد و از لحاظ قانونی هم نمی‌توان جلوی صدور مجوز فعالیت برای تقاضاهای جدید را گرفت.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی در عین حال خاطرنشان ساخت: با توجه به سرعت تغییر فناوری‌ها زمان پایداری مشاغل رفته رفته کم رنگ تر می‎شود و وظیفه دولت بسترسازی و تسهیل فضای کسب و کار است ولی در هیچ کسب و کاری مسئول سودآوری نیست؛ هرکس بر اساس فهم و دانش اقتصادی خود ممکن است به عرصه‌ای ورود یابد و موفق یا ناموفق شود.
در این جلسه تفاهم‌نامه واگذاری خدمات شهرداری تبریز به دفاتر پیشخوان دولت و درخواست انجمن صنفی برای تعیین فاصله استقرار این دفاتر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تبریز بهبودی سازمان مدیریت دفاتر پیشخوان دولت آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقوا و خلوص نیست، شاه کلید موفقیت در مدیریت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حجت الاسلام و المسلمین   کاظم لطفیان  دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور به همراه  هیاتی از معاونین ستادی و مدیران دفاتر  استانی این شورا، با حجت الاسلام والمسلمین  سیدمهدی قریشی  نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کرد.

، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با  دبیر، معاونین ستادی و مدیران دفاتر استانی شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور که ظهر سه شنبه برگزار شد،   گفت:     آذربایجان غربی، بهشت اقوام و مذاهب ایرانی است .

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین علیه السلام، گفت: اگر کسی به فکر آخرت باشد، خداوند دنیای وی را مدیریت می‌کند و هر کسی درون و باطن خود را مدیریت و اصلاح کند، خداوند ظاهر او را اصلاح می‌کند و هر کسی میان خود و میان خداوند را اصلاح کند، خداوند تبارک و تعالی رابطه او با مردم را اصلاح می‌کند.

وی ادامه داد: اگر امروز در دفاتر مراکز اسلامی به این مسئله توجه کنیم و تمامی دغدغه خود را عمل به وظیفه دینی خود قرار دهیم، مطمئناً خداوند تبارک و تعالی امور دیگر ما را مدیریت و اصلاح خواهد کرد و در فردای قیامت در محضر خداوند تبارک و تعالی، سربلند خواهیم بود.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی درپایان تصریح کرد: کار شما بسیار حساس است و در این راه بدون شک، بدون عنایت الهی نمی‌توان این راه را طی کرد لذا امروز اگر میخواهیم اعتماد جامعه مخاطب را به دست بیاوریم، باید تقوای الهی و خلوص نیت داشته باشیم.

 

 

 

دیگر خبرها

  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • تقوا و خلوص نیست، شاه کلید موفقیت در مدیریت
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد