Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@07:21:28 GMT

۱۳۳ شعبه برای اخذ آرای مردم پلدختر پیش‌بینی شده است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۲۵۹۶

۱۳۳ شعبه برای اخذ آرای مردم پلدختر پیش‌بینی شده است

حسن رضاییان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پلدختر اظهار داشت: ۴۲ شعبه برای اخذ آرای مردم بخش معمولان نیز در شهر و روستاها تعیین شده است.

وی افزود: مجموع تعداد شعب اخذ رای دراین شهرستان ۴۴ شعبه ثابت شهری، ۳۱ شعبه ثابت روستایی و ۵۸ شعبه سیار روستایی است.

فرماندار پلدختر بیان کرد: ۱۱ شعبه اخذ رای نسبت به دوره قبل در شهرستان پلدختر افزایش یافته است که از این تعداد پنج شعبه مربوط به شهرپلدختر، یک شعبه مربوط به شهرتازه تاسیس سراب حمام ، یک شعبه شهر معمولان و چهار شعبه به تعداد شعبه های کل روستاهای شهرستان افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضاییان یادآورشد: ۶۰ هزار نفر در شهرستان پلدخترواجد شرایط رای دادن در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هستند.

وی افزود: ۲۹۸صندوق اخذ رای در مجموع در سطح شهرستان پلدختر در نظر گرفته شده که از این تعداد ۱۳۳ صندوق مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و۱۶۵ صندوق مربوط به انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

فرماندار پلدختر گفت: از ۱۶۵ صندوق اخذ رای انتخابات شوراهای اسلامی ۴۴ صندوق شهری و ۱۲۱ صندوق مربوط به انتخابات روستاها می باشد.

 وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سه شهر پلدختر ، معمولان و سراب حمام و ۱۲۱ روستا در سطح شهرستان برگزار می شود که از این تعداد ۶۱ روستا مربوط به بخش مرکزی و۶۰ روستا مربوط به بخش معمولان می باشد.  

رضاییان یادآورشد: در مجموع ۸۵ روستای شهرستان پلدختر دارای دهیاری می باشند که از این تعداد ۴۴ روستا مربوط به بخش مرکزی  و ۴۱ روستا مربوط به بخش معمولان می باشد.

فرماندار پلدختر گفت: ۶۶۱ نفر داوطلب انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا دراین شهرستان می باشند که ۳۴۵ نفر داوطلب انتخابات شوراها در بخش مرکزی و ۳۱۶ نفر داوطلب این حوزه در بخش معمولان هستند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر پلدختر پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر پلدختر انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر پلدختر اخبار کنکور شهرستان پلدختر بخش معمولان اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نیافتن تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت‌الله دهدشت بیان کرد: مرحله نخست انتخابات با تلاش و نقش‌آفرینی همه عزیزان در حوزه‌های مختلف به خوبی برگزار شد که جای تشکر دارد.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: خوزستان نخستین استانی است که اعتبارنامه منتخبان مجلس دوازدهم آن کامل شده است و این اعتبارنامه‌ها امروز به تهران ارسال می‌شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در آبادان، رامهرمز و رامشیر در حال انجام است.

دهدشت با اشاره به پیگیری پرداخت حق‌الزحمه هیات‌های اجرایی انتخابات عنوان کرد: ستاد انتخابات کشور پیشنهاد داده است در مرحله دوم درصدی از تعداد شعب کاهش یابد که با کار‌های کارشناسی به این نتیجه رسیدیم تعداد شعب کاهش داده نشود و تاکنون این موضوع پذیرفته شده است؛ بنابراین در مرحله دوم، تعداد شعب در حوزه‌های انتخابیه خوزستان کاهش داده نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • ابطال آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • صدور پایان کار ۱۰۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در طبس
  • تهران رکورددار چند قلوزایی در سال گذشته
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • «تهران» رکوردار چندقلوزایی در کشور
  • تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان کاهش نمی‌یابد
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد
  • رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب همدان 
  • کاهش نیافتن تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان
  • رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب در همدان