Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@14:00:20 GMT

مربی پرسپولیس سرانجام به تیم ملی ایران پیوست

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۲۹۹۰

مربی پرسپولیس سرانجام به تیم ملی ایران پیوست

خبرورزشی – با پیشنهاد رسمی از سوی فدراسیون فوتبال و موافقت مدیریت باشگاه پرسپولیس و با هماهنگی کادرفنی، کریم باقری برای مدتی کوتاه در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان حضور پیدا می‌کند تا در راه صعود به جام جهانی در کنار دراگان اسکوچیچ فعالیت کند.

بعد از آن که پیشنهاد مسئولان فدراسیون فوتبال به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رسید، بررسی تمام ابعاد این پیشنهاد در دستورکار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسیر، از یحیی گل‌محمدی نیز نظرسنجی شد و بنا به مصلحت اندیشی ملی، کمک به تیمی که متعلق به ۸۵ میلیون نفر ایرانی است و نگاه ملی که همه پرسپولیسی‌ها در طول تاریخ به فوتبال کشورمان داشتند، به صورت موقت و تنها تا پایان دور مقدماتی انتخابی جام جهانی، باقری به عنوان دستیار اسکوچیچ به کادرفنی تیم ملی اضافه می‌شود.

گفتنی است تیم ملی کشورمان روز ۱۳ خرداد مقابل هنگ‌کنگ، روز ۱۷ خرداد برابر بحرین، ۲۱ خرداد مقابل کامبوج و در نهایت سه‌شنبه ۲۵ خرداد ماه با عراق در گروه سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی بازی خواهد کرد و بعد از اتمام این چهار مسابقه، کریم باقری به همراه محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری از اردوی تیم ملی به تمرینات پرسپولیس بازمی‌گردند.

بیشتر بخوانید: این تیم ملی ماست؛ تیم مردم ایران/ لطفاً به جام جهانی صعود کنید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس کریم باقری تیم ملی دراگان اسکوچیچ پرسپولیس تیم ملی خبر ویژه دراگان اسکوچیچ کریم باقری جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۲۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معصومه باقری نخستین بانوی ایرانی قضاوت کننده در المپیک پاریس

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت های تکواندو در بازی های المپیک 2024 پاریس طی روزهای 17 تا 20 مردادماه سال جاری به میزبانی کشور فرانسه برگزار می شود.  فدراسیون جهانی تکواندو بعد از انتخاب یک داور زن ایرانی برای قضاوت در بازی های پارالمپیک، دیگر بانوی ایرانی را نیز برای قضاوت به المپیک دعوت کرد.   بر همین اساس WT  با ارسال نامه‌ای به تهران معصومه باقری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد.   پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی های پارالمپیک توسط این اتحادیه دعوت شده بود.    باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی انتخابی المپیک دعوت شد؛ در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری ها و.. قضاوت‌های کم اشتباهی داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی های المپیک قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • خوش و بش خاکپور و سایر بازیکنان قدیمی فوتبال با کریم باقری / فیلم
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • معصومه باقری نخستین بانوی ایرانی قضاوت کننده در المپیک پاریس
  • بانوی ایرانی برای قضاوت در المپیک دعوت شد
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • نعمتی: نباید فقط خمس را مقصر دانست
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!