Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- منابع از یورش شهرک‌نشینان به مسجد الاقصی و بازداشت‌های جدید در کرانه باختری خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سایت روزنامه عربی21، گروهی از شهرک‌نشینان صبح امروز (سه‌شنبه) با حمایت پلیس رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش بردند.
در الخلیل شهرک‌نشینان به منازل خانواده "اسعیفان" در منطقه واد الحصین در شمال شرق شهر و خانواده "محمد عیسی ابوالحلاوه" در روستای "الریحیه" در نزدیکی شهرک "حاجای" حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی همچنین یک فلسطینی را در جنوب الخلیل بازداشت کردند. آن‌ها همچنین "یاسر بدرساوی"، از رهبران جنبش حماس را بازداشت کردند.
در این راستا شورای اوقاف اسلامی شهر قدس اعلام کرد که ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی می‌تواند موجب انفجار اوضاع در اراضی فلسطین شود.
یورش شهرک‌نشینان و نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی طی روزهای گذشته ادامه داشته است.
عبدالعظیم سلهب، رئیس شورای اوقاف اسلامی قدس گفت: مقامات رژیم اشغالگر همچنان به نقض حرمت مسجد الاقصی و ورود تندروها و تجاوز به این مسجد ادامه می‌دهند. مسجد الاقصی یک مسجد اسلامی است که هیچ ربطی به یهودیان ندارد.
سلهب گفت: اوقاف اسلامی بسیار نگران این تجاوزات است. مسجد الاقصی قبله اول ما است. مسجد الاقصی یک عقیده راسخ در ضمیر ما و همچنین دو میلیارد مسلمان در جهان است.
 وی درباره ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی گفت: ما همواره به اشغالگران می‌گوییم که دستتان را از مسجد الاقصی کوتاه کنید. همگان می‌دانند که الاقصی یک مسجد اسلامی است که وضعیت آن بسیار حساس است و هر لحظه ممکن است اوضاع وخیم شود.
سلهب گفت: در صورتی که اسرائیل خواهان جنگی مذهبی باشد این جنگ فایده‌ای نخواهد داشت و اسرائیل متحمل نتایج این تجاوز خواهد بود.
سلهب از مسلمانان خواست مسجد الاقصی را در رأس اولویت‌های خود قرار دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرک نشینان مسجدالاقصی رژیم صهیونیستی مسجد الاقصی شهرک نشینان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماری از شهرک نشینان اسرائیلی محل نگه‌داری دام و گوسفندان متعلق به ساکنان کرانه باختری در «برقه» شرق رام‌الله را آتش زدند (فیلم)



منبع:العربیه فارسی

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زرادخانه موشکی ایران می‌تواند اسرائیل را ویران کند (فیلم) سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه اسراییل: نمی خواهیم به تنش با ایران ادامه دهیم (فیلم) دیپلمات بازنشسته آمریکایی: ایرانیان حمله خود را در اوج دقت و بسیار فوق العاده انجام دادند (فیلم)

دیگر خبرها

  • اشغالگران به مناسبت عید یهودیان حرم ابراهیمی را بستند
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی به سرکردگی خاخام صهیونیست
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • آلمان: تشدید حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان نگران‌کننده است
  • طوفان الاقصی| مقام سازمان ملل: زمان پایان اشغالگری فرا رسیده است
  • شماری از شهرک نشینان اسرائیلی محل نگه‌داری دام و گوسفندان متعلق به ساکنان کرانه باختری در «برقه» شرق رام‌الله را آتش زدند (فیلم)