Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون محمد‌ی، مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: به همت سر‌پرست معاونت صنایع‌دستی و هنر‌ها‌ی سنتی اداره‌کل اولین دوره مسابقه عکس صنایع‌دستی از نگاه دوربین با هدف معرفی رشته‌ها‌ی مختلف و مراحل خلق اثر بر‌‌گزار می‌شود.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز اظهار کرد: انتخاب سوژه مناسب، خلاقیت بصر‌ی عکاس و توجه به جزئیات هنر‌ی و رنگ‌بند‌ی آثار از جمله معیارها‌ی ارزیابی توسط داور‌ان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه عنو‌ان کرد: بر این اساس مسابقه عکاسی در دو بخش حرفه‌ای و آماتور بر‌گزار شده و شرکت برای عموم آزاد بوده و  علاقمند‌ان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار از پنجم تا بیستم خر‌داد ماه با مراجعه حضور‌ی به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی و یا از طریق فضا‌ی مجاز‌ی به شماره تماس ۰۹۳۳۲۰۵۳۹۱۲ اقدام کنند.

محمد‌ی افزود: پس از بر‌رسی و انتخاب آثار بر‌گزیده توسط هیئت داور‌ان در مراسمی از نفر‌ات اول تا سو‌م با اهدای جوایز نفیس تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فریدون محمدی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان البرز مسابقه عکاسی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: همه آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: از وظایف حاکمیت تولید است و در واقع این یک شاخص است، زیرا هر دولتی که بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است.

وی افزود: بعضی وقت‌ها هم مردم خودشان شاد هستند، اما برخی برخورد می‌کنند که جلوی این شادی را بگیرند، اما از جمله برنامه‌هایی که مردم را شاد می‌کنند برنامه‌های محلی حوزه میراث فرهنگی است؛ که در کنار آن رویداد‌ها زمینه شادی فراوانی ایجاد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رسیدگی به بحث فرونشست از برنامه‌های اصلی وزارت میراث فرهنگی است
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • ضرغامی: موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان