Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دراگان اسکوچیچ پس از اعلام فهرست نهایی تیم ملی برای دیدارهای پیش روی در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: چیزی که از بازیکنانم می‌خواهم انضباط است، نه انگیزه. نیازی نیست به انگیزه اشاره کنم، چراکه وقتی کسی کشورش را نمایندگی می‌کند باید سرشار از انگیزه باشد. وقتی برای تیم ملی ایران بازی می‌کنیم، ۸۰ میلیون دلیل برای انگیزه داشتن داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی با اشاره به تمرکز اعضای تیم روی نخستین بازی از دور برگشت مسابقات، بیان کرد: اکیداً همه را در تیم ملی از فکر کردن یا صحبت کردن در مورد مسابقات گروهی‌مان در آینده منع می‌کنم. تنها دغدغه‌ی ذهنی ما درحال‌حاضر بازی با هنگ‌کنگ است و سایر مسائل فقط باعث برهم‌خوردنِ تمرکزمان می‌شود. زمانی‌که همه‌چیز بر وفق مراد باشد مسلماً همه‌چیز آسان خواهد بود، اما باید در شرایطی ذهنیت صحیح را حفظ کرد که همه‌چیز برضد ما است.

اسکوچیچ با اشاره به خواسته‌ خود از ملی‌پوشان تصریح کرد: حق نداریم هیچ اشتباهی مرتکب شویم؛ من از بازیکن‌هایم می‌خواهم شخصیت‌شان را به نمایش بگذارند، آنها ظرفیت لازم برای موفقیت را تمام‌وکمال دارند.

تیم ملی کشورمان روز ۱۳ خردادماه مقابل هنگ‌کنگ، ۱۷ خردادماه برابر بحرین، ۲۱ خردادماه مقابل کامبوج و در نهایت سه‌شنبه ۲۵ خردادماه با عراق در گروه سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی بازی خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تیم ملی تیم ملی ایران تیم ملی تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم ۷ خردادماه برگزار می‌شود

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس در تاریخ ۷ خردادماه امسال خبر داد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجتبی یوسفی در حاشیه جلسه علنی روز دوشنبه - ۲۷ فروردین ماه - مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: آخرین جلسه مجلس یازدهم چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و در این روز مراسم اختتامیه مجلس یازدهم برگزار می‌شود.

عضو هیات رییسه مجلس یازدهم افزود: آغاز به کار مجلس دوازدهم دوشنبه هفتم خردادماه است که در همان روز مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم براساس پروتکل‌ها و مدارک مندرج در آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هنوز نماینده مورد نظر خود را نشناختند تا در مرحله دوم انتخابات مجلس که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، تکلیف این ۴۴ کرسی مدنظر مشخص شود.

«تبریز، آذرشهر و اسکو»، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان»، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» و «ملایر»، ۲۱ حوزه برای رقابت نامزد‌های مورد نظر آن‌ها در تاریخ مذکور هستند.

دیگر خبرها

  • (عکس) آرزوی قهرمانی چوپان در مسترالمپیا ۲۰۲۴ از طرف هانی رامبد
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • تاریخ برگزاری سه هفته پایانی لیگ برتر اعلام شد
  • ژاوی: مقابل پی‌اس‌جی از جانمان مایه می‌گذاریم
  • جمع آوری پایانه شرق سابق تا پایان خردادماه
  • مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم ۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • یوسفی:با شکست تراکتور برای دربی اصفهان انگیزه و روحیه گرفتیم
  • خواستگاری با انگیزه سرقت و اخاذی
  • دلایل بی‌انگیزگی دانش‌آموزان نسبت به تحصیل / تاکید بر کنکور علم را در مدارس تبدیل به کالا کرده است