Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست علمی پزشکی، آخرین خبر‌های سلامت، آموزش عالی، آموزش و پرورش، فضا و دانش بنیان‌ها را با ما بخوانید و بشنوید.

آخرین آمار کرونا در ایران؛ ۱۱۸۷۳ بیمار جدید شناسایی شد

بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۸۷۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرورت تست مجدد کرونا از ورودی‌های مرز‌های عراق

نمکی با توجه به ورود برخی مسافران از مبدا کشور عراق به ایران به همراه تست منفی کاذب کرونا در انجام تست مجدد همه موارد ورودی از مرز‌های زمینی، دریایی و هوایی از مبدا عراق تاکید کرد.

تغییر ساعت برگزاری امتحانات پایه نهم به دلیل قطعی برق

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی به دلیل قطعی برق دستورالعمل جدیدی را در خصوص تغییر ساعت برگزاری امتحانات پایه نهم به استان ها، ارسال کرده است.

آمار واقعی فوتی‌های کرونا در جهان ۳ برابر میزان کنونی است

حریرچی گفت که طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت میزان فوتی‌های کرونا ۳ برابر میزان فعلی است.

چاقی از ابتلا به کرونا هم ترسناک‌تر است/ ۲۳ درصد ایرانی‌ها چاق هستند   ملک زاده گفت: هفته سلامت گوارش به چاقی اختصاص داده شده است، زیرا اهمیت پاندمی چاقی نسبت به کرونا بیشتر است.امروز آخرین مهلت ثبت نام مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد   ثبت نام داوطلبان به‌منظور شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد تا پایان امروز از طریق سایت مرکز سنجش ادامه خواهد داشت.خوردن روزانه ماست هنگام صبح چه مزایایی دارد؟   نتیجه تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد که خوردن روزانه ماست در وعده صبحانه فواید زیادی برای سلامتی دارد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پادکست صوتی اپیدمی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۳۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران گفت: به منظور کاهش مصرف آب و استفاده مجدد از پساب طرح برگشت پساب تصفیه خانه به سالن رنگ و خطوط تولید در شرکت پارس خودرو اجرا شد.

علیرضا رحمتی افزود: راه اندازی این شبکه و استفاده مجدد از پساب تصفیه شده منجر به کاهش میزان برداشت از آب‌های زیرزمینی به میزان ۳۵ درصد یعنی حذف برداشت ۷۰۰ متر مکعب آب در طول شبانه روز شده است.

دیگر خبرها

  • افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • موضع‌گیری وزیر بهداشت عراق درباره مجروحان در غزه
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • خزعلی: درخواست مجدد درج نام مادر در کارت ملی
  • درخواست مجدد درج نام مادر در کارت ملی