Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@23:20:17 GMT

فلیک سرمربی تیم ملی آلمان شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۳۹۰۱

فلیک سرمربی تیم ملی آلمان شد

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  هانسی فلیک سرمربی سابق تیم فوتبال بایرن مونیخ به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی آلمان انتخاب شد.

البته یواخیم لوو در جام ملت های اروپا هدایت تیم ملی آلمان را برعهده خواهد داشت و فلیک بعد از جام ملت های اروپا کار خود را آغاز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلیک با قراردادی ۳ سالکه تا پایان سال ۲۰۲۴ سرمربی آلمان شد.

فلیک این فصل با تیم بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا شد. او با مونیخی ها قهرمانی در جام باشگاه های جهان و لیگ قهرمانان اروپا را هم تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید

قهرمانی بایرن مونیخ در بوندسلیگا/ پاسخ تند تیم‌های حاضر در سوپرلیگ به یوفا/ خط و نشان چلسی برای منچسترسیتی پیش از فینال UCL

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال اروپا اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۳۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد

باشگاه بایرن مونیخ و توماس توخل بر سر جزییات فسخ قرارداد همکار‌ی‌شان به توافق رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اوایل اسفند ماه باشگاه بایرن مونیخ به‌طور رسمی اعلام کرد در توافق دوجانبه با توماس توخل، در انتهای فصل جاری به همکاری با یکدیگر پایان خواهند داد، این در حالی است که سرمربی پیشن تیم‌های دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی تا پایان ماه ژوئن 2025 با بایرن قرارداد دارد.

بر اساس گزارش روزنامه «بیلد» آلمان؛ موضوع فسخ قرارداد توماس توخل در تابستان پیش‌رو بین طرفین حل و فصل شده و باشگاه بایرن مونیخ تعهد کرده که به عنوان غرامت، دستمزد سال پایانی قرارداد این مربی آلمانی را به طور کامل به او پرداخت کند، اما بدون هیچ پاداش احتمالی. گفته می‌شود او سالیانه چیزی بین 10 تا 12 میلیون یورو از بایرن حقوق می‌گیرد.

آمادگی ستاره بایرن مونیخ برای مذاکره با آرسنال

توخل که در ماه مارس 2023 جانشین یولیان ناگلسمان در بایرن مونیخ شد، تاکنون در 49 بازی روی نیمکت این تیم نشسته که حاصل آن 32 برد، 6 تساوی و 11 شکست بوده است. او فصل گذشته باواریایی‌ها را به قهرمانی در بوندس‌لیگا رساند. بایرن مونیخ در حال حاضر با 60 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان ایستاده و با بایرلورکوزنِ صدرنشین 10 امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولی هونس: انتقال ژابی آلونسو به بایرن مونیخ، کار خیلی سختی است
  • گزارش داغ کیکر؛ احتمال همکاری بایرن مونیخ و رالف رانگنیک
  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • هانسی فلیک، لوئیز انریکه و رافا مارکز، تنها گزینه‌های بارسلونا برای جانشینی ژاوی
  • اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!
  • بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!
  • حالا یا هرگز، بایرن به دیویس اولتیماتوم داد