Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه رییس فدراسیون فوتبال با کاپیتان سابق تیم‌ملی توافق شد که کریم باقری به کادر فنی و مدیریتی تیم‌ملی اضافه شود.

به گزارش قدس آنلاین، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه‌ای مشترک با کریم باقری توافق کرد برای ۴بازی حساس ایران در مقدماتی جام‌جهانی به تیم‌ملی اضافه شود.

مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام‌جهانی از سیزدهم خرداد آغاز می‌شود و فوتبال ملی ایران در این شرایط حساس نیاز جدی به همراهی و حمایت جامعه فوتبال و بزرگان این رشته دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه برگزار شده ریاست فدراسیون با کاپیتان سابق تیم ملی ایران، توافق شد که او برای اردوی پیش رو و چهار بازی حساس تیم ملی به کادر فنی ملحق شود.

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در رابطه با این توافق گفت: آقای باقری از سرمایه‌های فوتبال ایران است و قرار شده در این چهاربازی علاوه بر حضور در کادرفنی، موضوعات مدیریتی را نیز برعهده داشته باشد تا تیم‌ملی بدون دغدغه از این مرحله سربلند بیرون بیاید.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: همه امکانات برای حضور پرقدرت تیم‌ملی در بازی‌های بحرین فراهم شده است و هیچ عاملی نمی‌تواند تمرکز تیم‌ملی برای صعود را برهم بزند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کریم باقری تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدست فدراسیون با سیستم VAR ست نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که عنوان شد روز گذشته محمدرضا منصوری با پایان دوران داوری خود با حضور در استودیو آنتن دقایقی مهمان ما بود و در خصوص مسائل مختلفی به گفتگو پرداخت.

یکی از بخش‌های گفتگوی شکل گرفته که مشروح آن را به طور کامل طی ساعات آتی خواهید دید مربوط به امکانات داوری در فوتبال ایران بود. محمدرضا منصوری با اشاره به این موضوع که برخی باشگاه‌ها در لیگ برتر سیستم رادیویی و هدست را خریداری کرده و پیش از بازی‌ها در اختیار تیم داوری قرار می‌دهند، به موضوع خرید دو دستگاه هدست نیز توسط فدراسیون فوتبال اشاره کرد.

کمک داور باتجربه فوتبال ایران که سابقه قضاوت در رویدادهای مهم جام جهانی، جام کنفدراسیون‌ها و همچنین المپیک را در کارنامه دارد، در این بخش به نکته عجیبی اشاره کرد و مدعی شد که یکی از سیستم‌های خریداری شده توانایی هماهنگی با سیستم VAR را ندارد و این جهت بلااستفاده خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • دو مربی به کادرفنی سپاهان اضافه شدند
  • هدست فدراسیون با سیستم VAR ست نمی‌شود!
  • حافظ کل قرآن مهمان ویژه تمرین سرخپوشان
  • اوسمار برای تیمش جلسه گذاشت
  • پاکو خمز از اخراج قسر در رفت
  • ارسال دفاعیه توسط کادر فنی استقلال تهران به کمیته انضباطی
  • اطلاعیه کمیته انضباطی برای کادر فنی استقلال
  • نیمار به تمرینات الهلال اضافه می‌شود
  • کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسران تکمیل شد