Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‎الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار مدیر شبکه چهار صداوسیما و تهیه‌کننده برنامه "زندگی پس از زندگی" که در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم اظهار داشت: در این آیه شریفه آمده است که عالم برزخ وجود دارد و عالم واقعی است.

وی افزود: باید مردم را به عالم برزخ آشنا کنیم، "برزخ" عالمی است میان دنیا و آخرت که همه‌چیز در این عالم وجود دارد، خداوند نمونه‌هایی از آخرت را در عالم برزخ قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) بیان کرد: هرکسی از دنیا می‌رود افرادی که با وی در عالم برزخ آشنا هستند به دیدارش می‌آیند و از وی سؤال می‌کنند که فلانی حالش چطور است و در پاسخ می‌گوید فوت کرده است ولی خبر ندارند، می‌گوید در آن موقع فوت شد و در پاسخ می‌گوید فقط هوا، حضرت امام صادق(ع) می‌فرماید که یعنی آن شخص به هلاکت رفته و به‌جایی رفته که دیگران نرفته‌اند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: این موضوع باید موردتوجه باشد دنیا که تمام شود و باید از خدا بخواهیم جز افراد خوبی باشیم که در عالم برزخ  در کنار هم جمع می‌شوند، باید جامعه را به‌گونه‌ای هدایت کنیم که بدانند پس از مرگ عالم دیگری وجود دارد.

آیت‌الله علوی گرگانی تصریح کرد: فیلم امام علی(ع) و حضرت یوسف(ع) بسیار زیبا و اثربخش بود و در عمل تفهیم می‌شود، باید با تولید فیلم و سریال‌هایی درباره عالم برزخ جامعه را با آن عالم آشنا کرده و آگاه شوند.

وی با تقدیر از عوامل تولیدکننده برنامه "زندگی پس از زندگی" خاطرنشان کرد: اقدام شما در تولید این برنامه که درباره واقعیت‌های عالم برزخ است شایسته تقدیر و بسیار خوب است، تلاش کنیم اعتقادات ما قوی باشد و نسبت به عالم برزخ اطلاعات مناسبی در اختیار جامعه قرار داده و در این زمینه اقدام به ساخت برنامه‌های مناسبی شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آیت الله علوی گرگانی شبکه چهار صداوسیما عالم برزخ قرآن کریم آیت الله علوی گرگانی زندگی پس از زندگی عالم برزخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان جوانان حقوق بشر: دیگر زمان بزن و در رو نیست

سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر و تاکید کرد: رژیم منحوس و ایادی آن بویژه دولت تروریستی آمریکا که این تنبیه و هشدار متوجه آنهاست بدانند دیگر زمان بزن و در رو نیست. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، "سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران" با صدور بیانیه‌ای از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

تجمع پرشور مردم مشهد در حمایت از حمله سپاه + فیلم

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم؛ و ما رمیت إذ رمیت و لکنّ الله رمی

سرزمین جنایت، کشتار و نسل‌کشی رژیم منحوس اسراییل طبق قواعد و قوانین بین‌المللی در مقابله به مثل و دفاعی مشروع،  با دست ید اللهی فرزندان برومند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد اصابت چندین پهباد و موشک قرار گرفت، قطعاً مجازات و کنترل رژیم صهیونیستی و دفاع ایران از امنیت ملی خود لازم و ضروری بود چرا که این رژیم یاغی به هیچ یک از موازین بین المللی پایبند نبود و هرجا که دوست داشتند قوانین بین المللی را نقض کردند حتی نهادهای بین المللی و وابسته به سازمان ملل از حملات رژیم در امان نبودند به قطعنامه‌های شورای امنیت، دادگاه های بین المللی و هیچ یک از مفاد کنوانیسون‌های جهانی پایبند نبودند و باید مجازات و کنترل می‌شد.

ما ضمن تبریک به مقام معظم رهبری مدظله العالی و تقدیر و تشکر از دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از این اقدام قابل تحسین حمایت و از مسلمانان جهان می خواهیم به کلام پیامبر اسلام(ص) که فرمود "مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ" بی‌تفاوت  نباشند، رژیم منحوس و ایادی آن بویژه دولت تروریستی آمریکا که این تنبیه و هشدار متوجه آنهاست بدانند دیگر زمان بزن و در رو نیست شما با یک ابر قدرت طرف هستید، به امید ظهور حضرت ولی عصر(عجل الله) و سربلندی ملت سرافرازاین مرز وبوم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعا می‌کنیم سپاه مسلمین بر کفار ظفر یابد
  • آیت الله علوی بروجردی: امیدواریم روزی بیاید که شرّ اسرائیل برای همیشه به دشمنان برگردد
  • دعای آیت‌الله علوی بروجردی بعد از حمله موشکی - پهپادی ایران به اسرائیل
  • آیت‌الله علوی بروجردی با اشاره به پاسخ ایران به اسراییل: دعا می کنیم تا سپاه مسلمین بر کفار، ظفر یابد/ نمی‌توان از کشتار کودکان و مسلمانان در غزه گذشت
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • تقدیر آیت‌الله سعیدی از دلاور مردان سپاه
  • تقدیر آیت‌الله سعیدی از دلاورمردان سپاه
  • سازمان جوانان حقوق بشر: دیگر زمان بزن و در رو نیست
  • قدردانی آیت الله نریمانی از حرکت افتخار آفرین سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح
  • تجلیل از آیت الله شهید سلیمانی تقدیر از اسلام سیاسی است