Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@09:19:38 GMT

هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۵۱۶۸

خبرگزاری آریا- هانسی فلیک جانشین یواخیم لوو در تیم ملی آلمان می شود.
به گزارش آریا، هانسی فلیک، سرمربی 56 ساله آلمانی پس از جدایی از بایرن مونیخ، مطابق انتظار هدایت تیم ملی آلمان را برعهده گرفت. به نقل از وب سایت فدراسیون فوتبال آلمان، هانسی فلیک سرمربی جدید تیم ملی آلمان خواهد بود و با قراردادی سه ساله تا سال 2024 هدایت مانشافت را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان یورو 2020، هانسی فلیک رسما جانشین یواخیم لوو در تیم ملی آلمان خواهد شد. فلیک طی سال های 2006 تا 2014 در تیم ملی آلمان دستیار بود و قهرمانی در جام جهانی 2014 را تجربه کرد. فلیک اخیرا مورد توجه یوونتوس، تاتنهام و بارسلونا هم قرار داشت اما او روی تصمیمش برای هدایت تیم ملی آلمان تاکید داشت و در نهایت این خبر رسمی شد.
هانسی فلیک به عنوان جانشین یوآخیم لوو انتخاب شد و پس از مسابقات یورو هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده خواهد گرفت و قرار است تا یورو 2024 روی نیمکت آلمان بنشیند. او نخستین سرمربی این تیم پس از یوآخیم لوو که از سال 2006 هدایت این تیم را بر عهده داشته است، خواهد بود. فلیک که در پایان این فصل از بایرن مونیخ جدا شد، پس از پایان یورو 2020 جانشین لوو روی نیمکت مانشافت خواهد شد.
یوآخیم لوو که به عنوان دستیار کلینزمن در تیم ملی آلمان فعالیت می کرد، در سال 2006 و پس از جام جهانی جانشین یورگن کلینزمن روی نیمکت تیم ملی شد. در هشت سال نخست فعالیت لوو در تیم ملی آلمان، هانسی فلیک دستیار او بود. لوو در اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد که پس از پایان رقابت های یورو در تابستان، از سمت خود به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان کناره گیری خواهد کرد. یوآخیم لوو در مدتی که سکان هدایت مانشافت را در دست داشت توانست این تیم را به رده سوم در جام جهانی سال 2010 برساند و چهار سال بعد در جام جهانی برزیل به همراه تیم ملی آلمان قهرمان جهان شود.
در رقابت های یورو لوو در دو تورنمنت اخیر توانسته آلمان را به نیمه نهایی این رقابت ها برساند و در سال 2008 نیز آلمان یکی از دو فینالست یورو بود، هر چند هرگز در این رقابت ها به قهرمانی نرسید. یورو 2020 که در تابستان امسال برگزار می شد آخرین فرصت لوو برای کسب عنوان قهرمانی دراین رقابت ها است و سپس نوبت به فلیک می رسد که آلمانی ها را در عرصه های بین المللی هدایت کند.
فلیک 56 ساله پس از دو فصل به شدت موفق در بایرن مونیخ که در طی آن موفق به کسب قهرمانی در بوندسلیگا، جام حذفی آلمان و چمپیونزلیگ شد، هدایت آلمانی ها را بر عهده خواهد گرفت. فلیک که به دلیل موفقیت هایش روی نیمکت بایرن مونیخ از سوی یوفا به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شده بود، تا سال 2023 با باواریایی ها قرارداد داشت اما تصمیم گرفت که یک سال زودتر به همکاری خود با بایرن خاتمه دهد.
او در گام بعدی قرار است هدایت تیم با استعداد اما اخیرا دچار مشکل شده آلمان را بر عهده داشته باشد که پس از نمایشی متزلزل به یورو 2020 رسیده اند. آلمان در یورو 2020 در گروه F به همراه پرتغال، فرانسه و مجارستان قرار دارد و نتایج اخیر این تیم نیز چندان مطمئن به نظر نمی رسد. یک شکست سنگین برابر اسپانیا در لیگ ملت ها و یک شکست برابر مقدونیه شمالی در مسابقات مقدماتی جام جهانی باعث شده تا تردیدهایی جدی در رابطه با عملکرد شاگردان لوو در مسابقات یوروی پیش رو به وجود بیاید. آلمان در 36 بازی اخیر خود در تمام رقابت ها و با در نظر گرفتن دیدار های دوستانه از سال 2017 به بعد تنها توانسته 16 بار پیروز شود.
لوو در روزهای گذشته لیست بازیکنان مورد نظر خود را برای شرکت در یورو را منتشر کرد و بار دیگر متس هوملس و توماس مولر را که از سال 2018 برای آلمان به میدان نرفته بودند را به تیم ملی دعوت کرد. هانسی فلیک قرار است تا یورو 2024 هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده داشته باشد. این سرمربی آلمانی پس از اعلام خبر گفت: "بسیار خوشحالم که از پاییز به بعد می توانم به عنوان مربی تیم ملی کار کنم. واقعا مشتاق شروع کارم هستم چرا که از کیفیت بالای بازیکنان به خصوص بازیکنان جوان در آلمان مطلع‌ام. به همین علت است که ما همه دلیل های لازم را داریم تا با خوشبینی به استقبال تورنمنت آتی برویم."

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان هدایت تیم ملی آلمان تیم ملی آلمان بایرن مونیخ هانسی فلیک یوآخیم لوو بر عهده روی نیمکت جام جهانی رقابت ها یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک استقلالی به در خروج هدایت شد | دو گزینه برای جانشینی

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتبال استقلال درحالی با برتری مقابل آلومینیوم اراک با دست پر این شهر را ترک کرد که اگرچه نصرالله خواجه‌گیری سرپرست این تیم به دلیل محرومیت روی نیمکت این تیم حضور نداشت اما او نیز در این سفر استقلالی‌ها را همراهی کرد. با این حال شنیده‌ها حکایت از آن دارد که این چهره در روز بازی با نماینده اراک از رختکن تیم به درب خروج هدایت شده تا زمزمه‌های قطع همکاری با وی از این سمت، جدی دنبال شود. نکته قابل توجه اینکه خواجه‌گیری در تمرینات روزهای اخیر استقلالی‌ها حاضر نشده و در این زمینه از دو چهره استقلالی که یکی از آنها سابقه سرپرستی آبی‌ها در سال‌های اخیر را در کارنامه دارد به‌عنوان جایگزین وی نام برده می‌شود.

کد خبر 844802 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • مورد عجیب فراز: یک‌ماه دوری از خانواده!
  • کارلو آنچلوتی متخصص حذف پپ گواردیولا از لیگ قهرمانان اروپا
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد
  • صادرات ۱۰۰ میلیون یورویی آلمان به ایران در ۱ ماه
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • یک استقلالی به در خروج هدایت شد | دو گزینه برای جانشینی
  • فرانک لمپارد از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی کانادا سر باز زد