Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@07:58:37 GMT

آغازنشست کمیسیون مشترک برجام

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۵۲۹۱

نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت ایران و نمایندگان گروه ۱+۴ در وین پایتخت اتریش آغاز شد. ناطقان: دور پنجم مذاکرات وین ظهر امروز با از سرگیری نشست کمیسیون مشترک‌برجام آغاز شد.

شرکت‌کنندگان در این نشست درباره دورنمای بازگشت احتمالی آمریکا به برجام و اطمینان از اجرای کامل و موثر این توافق از سوی همه طرف‌ها بحث و گفتگو خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این پنجمین دور مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ درباره چگونگی اجرای کامل و موثر برجام در وین است.

سید عباس عراقچی، رئیس هیات ایران در این نشست امروز و پیش از آغاز نشست کمیسیون مشترک برحام‌ گفت: مسائل جدی و مهمی هنوز کماکمان وجود دارد که باید حل و فصل شود.

عراقچی با بیان اینکه امروز دور جدید مذاکرات ما با کشورهای ۱+۴ آغاز خواهد شد افزود: در ادوار گذشته (چهار دوره گذشته) پیشرفت‌های نسبتا خوبی داشتیم و مسیر مشخصی را طی کردیم و می‌دانیم مسیر روشنی را باید طی کنیم.

 وی با تاکید بر این که مسائل جدی و مهمی کماکان باقیمانده که باید حل و فصل شود، خاطرنشان کرد: امروز دوباره مذاکرات را شروع می‌کنیم و امیدوار هستیم در طول مذاکرات چند روزه ان‌شاءالله بتوانیم به راه‌حل‌های نهایی دست یابیم. منبع: ایسنا برچسب ها: نشست ، کمیسیون مشترک ، برجام

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نشست کمیسیون مشترک برجام نشست کمیسیون مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره پاسخ ایران به تجاوز اسرائیل

نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، آخرین روز هفته میلادی که همه نهاد‌ها و سازمان‌ها در آمریکا تعطیل هستند، برای بررسی پاسخ ایران به اسرائیل در پی تجاوز این رژیم به کنسولگری تهران در دمشق سوریه با عنوان عملیات نظامی «وعده صادق» با حضور دبیرکل سازمان ملل و نمایندگان تهران و تل آویو آغاز شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • برگزاری نهمین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک
  • انتصاب یک عضو جدید برای کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستور کار
  • آغاز نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی
  • آغاز نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره پاسخ ایران به تجاوز اسرائیل
  • نشست مشترک سرکنسول روسیه در اصفهان با استاندار یزد
  • مذاکرات هسته‌ای باید دقیق روایت شود
  • نشست کابینه جنگی رژیم صهیونیستی در زیر زمین + عکس
  • نشست کابینه جنگی رژیم صهیونیستی در زیر زمین!+عکس
  • سعودی‌ها به دنبال خرید اینتر؛ مذاکرات با استیون ژانگ آغاز شد