Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت های انتخابی جام جهانی که به میزبانی منامه بحرین برگزار می شود، اعلام شد. با وجود اینکه بازیکنان اصلی در این لیست حاضر هستند اما هم چنان جای خالی برخی از بازیکنان وجود دارد. بازیکنی چون رامین رضاییان بازهم به تیم ملی دعوت نشد و این یک معضل برای دفاع راستی تیم ملی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران خبرآنلاین درباره لیست اسکوچیچ نظراتی داشتند که در ادامه برخی از آن ها را می خوانید:

– بنظرم نفرات خوبی دعوت شدند لیکن من از بازی حاج صفی و انصاریفر زیاد خوشم نمی آید بنظرم در حد بقیه نیستند شاید فرشید اسماعیلی و یا کاوه رضایی برای پست فوروارد بهتر بودند و یا سروش رفیعی و امید ابراهیمی برای هافبک دفاعی بهرحال امیدوارم تیم موفق باشد و با سربلندی به کشور بازگردند

-دفاع راست نداره حداقل بین محرمی وریا غفوری رامین رضاییان و سیامک نعمتی یکی رو باید دعوت میکرد ، الان زمانی برا تست کردن نیست که اقای مربی جعفر سلمانی رو دعوت کرده که نه تجربه کافی رو داره و نه از بقیه برتری داره….

– در مجموع بازیکنان بسیار خوبی داریم که هر مربی آرزوی داشتن آنها را در تیم خود می کند. لیست را هر طوری هم اعلام می کردند چند نفری بیرون می ماندند. فقط نگرانی من خونسردی بیش از حد مربی تیم ملی است. اصلا صدایش در نمی آید و اصلا برای چند بازی سنگین تلاش هم نکرده. با چند روز تمرین آیا تیم برای این بازی های سخت (نه به خاطر حریفان بلکه به خاطر نتایج بد مربی قبلی) آماده می شود؟ اصلا حس و حال زمان کی روش وجود ندارد و چراغ ها بیش از حد خاموش و تیم ملی بسیار سوت و کور است.

– خب انتظاری از این سرمربی نبود تا تغییر خاصی در ترکیب بدهد . لیست کاملا لیست اقای کیروش است . کسانی توی لیست هستند که اصلا شرایط شرکت در تیم باشگاهی رو هم ندارند .

-سلام. دلیل دعوت نشدن رامین رضائیان چی بوده؟ تیمی که باید تمام مسابقات را برنده بشه تا صعود کنه به مرحله بعد، چرا باید دفاع راستی که رونده و هجومی هست رو دعوت نکنه و بجاش مدافعانی دعوت کنه که بیشتر در بخش دفاعی بهترند؟ آقای اسکوچیچ خیلی بادانش و محترم هستند چون تقریبا در تیم هایی که بودند هم نوع بازی و هم نتایج شان قابل قبول بوده، ولی به نظرم واقعا حق رامین رضائیان دعوت به اردو بود.

نظرات کامل مخاطبان را اینجا بخوانید.

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات

مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری جلسات جبهه پایداری برای دور دوم اتنخابات خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که همان فضای وحدت با شورای ائتلاف که در دور اول وجود داشت را ادامه بدهیم و بعید است که وحدت دور اول در این دور، بهم بخورد.

به گزارش فارس، متقی فر تصریح کرد: سعی می‌کنیم فضای وحدت را در دور دوم انتخابات تقویت بکنیم. سخنگوی جبهه پایداری درپایان گفت: صحبت‌هایی کرده ایم که این فضای وحدت را نسبت به دور قبل به صورت گسترده‌تر دنبال بکنیم و لیست انقلابی تری را در دور دوم خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • همشهری:چین و امریکا ۱۵۰۰ میلیارد دلار رابطه مالی دارند، هیچ روز مشترک کاری هم ندارند، پس دنبال تعطیلی شنبه نباشید /۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • ادامه ابهام‌ها درباره تعطیلی شنبه‌ها یا پنجشنبه‌ها | موافقان و مخالفان چه می گویند؟ | استدلال خاص درباره تعطیلی شنبه
  • کامران قاسمپور همچنان در 97 کیلو!
  • مرحله جدید دوئل موافقان و مخالفان حسن یزدانی و کامران قاسم پور پس از باخت تیلور | نجات یزدانی از خداحافظی زودهنگام
  • موافقان و مخالفان فروش اینترنتی دارو چه می‌گویند؟
  • موافقان و مخالفان تشکیل سازمان نوآوری دفاعی چه گفتند
  • کتابی‌درباره استدلال‌های اخلاقی «غذاهای اصلاح شده ژنتیکی»