Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@07:40:08 GMT

ساعت بازی های‌ ایران در مقدماتی‌ جام‌ جهانی 2022

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۶۲۷۳

تیم ملی ایران برای کسب شانس صعود به جام جهانی قطر، به پیروزی در 4 بازی آینده خود نیاز دارد.

تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر از 13 خرداد تا 25 خرداد به مصاف رقبای خود می رود.

به گزارش طرفداری؛ ایران برای اینکه راهی مرحله بعد شود و شانس صعود به جام جهانی 2022 قطر را همچنان داشته باشد، به پیروزی در این 4 مسابقه نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برنامه تیم ملی و ساعت بازی ها به شرح زیر است:

بازی تاریخ ساعت ایران - هنگ کنگ 13 خرداد 1400 17:30 ایران - بحرین 17 خرداد 1400 19:30 ایران - کامبوج 21 خرداد 1400 17:30 ایران - عراق 25 خرداد 1400 19:30

 

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد رکورد تاریخی مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری واکسن ایرانی زدند / عکس ایرانِ جهانی، قسمت سوم | بهترین ها به جام جهانی نرسیدند، حیف از گل های پرویز کبیر لوئیس سوارز: کومان مربی نبود و تنها یک زیردست بود؛ فهمیدم او شخصیت ندارد! رسمی؛ هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی خرداد 1400 تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۶۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: هدف بزرگتری نسبت به صعود به جام جهانی داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین ذیذار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود

حسن‌زاده که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد، ولی ما از این مشکل هم رد شدیم.

وی گفت: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد، اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم.

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!