Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@03:09:57 GMT

دستگیری سارقان حرفه‌ای در مهریز

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۶۶۹۲

دستگیری سارقان حرفه‌ای در مهریز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ وحید احمدی، فرمانده انتظامی شهرستان مهریز گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان مهریز به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان مهریز قرارگرفت.

او با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات علمی و ضربتی موفق به دستگیری دو سارق حرفه‌ای و دو نفر مالخر در سطح شهر شدند، افزود: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به هفت فقره انواع سرقت در شهرستان مهریز اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز درپایان با اشاره به کشف اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان، خاطرنشان کرد: سارقان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی اموال مسروقه شهرستان مهریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی چناران گفت: با اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی در مناطق مختلفِ این شهرستان ۲۳ سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.   سرهنگ محمود علائی افزود: طرح عملیاتی پیشگامان امنیت انتظامی با هدف پیشگیری از سرقت‌ های خرد، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز اجرا می شود.   وی ادامه داد: در این اجرای این طرح مقادیر زیادی اموال سرقتی شامل لوازم‌ منزل، دوچرخه و ابزار‌آلات ساختمانی کشف و ضبط شده است.   علائی افزود: هدف راهبردی طرح‌ های عملیاتی، بهبود خدمات انتظامی،کنترل جرایم، ارتقاء احساس امنیت در جامعه و کسب رضایت مندی مردم است.   وی از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با سرقت، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به ‏پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین