Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، دکتر علیرضا حقیقت درباره وضعیت افشین پیروانی صحبت کرده است.

دکتر حقیقت اظهار کرد:

خوشحالیم که چند بازی سنگین و مهم را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. در این مدت چند بازیکن با مصدومیت‌هایی مواجه شدند که با تلاش و غیرت خودشان و برنامه کادر پزشکی برای بازی‌های تیم آماده شدند تا به پرسپولیس کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه بعد از بازی دیشب مصدومی نداشتیم.

حقیقت در ابتدا درباره اتفاقی که روز گذشته برای اتوبوس‌های تیم افتاد و تاثیر آن روی شرایط جسمانی و روانی اعضای تیم اظهار کرد:

متاسفانه بر اثر آن حادثه استرس بسیار شدیدی به بازیکنان و کادر فنی وارد شد به حدی که بعضی افراد واقعا ترسیده بودند و اینکه بازیکنان یک ساعت بعد از آن اتفاق و با وجود آن شرایط سخت به زمین رفتند نشان‌دهنده غیرت و بزرگی این تیم است.

حقیقت همچنین درباره حال عمومی افشین پیروانی گفت:

ایشان بخاطر اینکه مدیریت کاروان را بر عهده داشت طبیعتاً فشار بیشتری را متحمل شد و بعد از آن حمله از ناحیه قفسه سینه درد شدیدی احساس می‌کرد. اقدامات اولیه برای ایشان بلافاصله انجام شد.

پزشک پرسپولیس ادامه داد:

برای اطمینان بیشتر اقدامات تخصصی‌تر قلب و عروقی را شب گذشته و امروز انجام دادیم و خوشبختانه مورد جدی وجود ندارد و ایشان با دستور پزشک باید استراحت کرده و تا ویزیت بعدی داروهای خود را مصرف کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: افشین پیروانی پرسپولیس افشین پیروانی پرسپولیس دکتر حقیقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: تعداد ۷۰۰ بولارد در سطح منطقه برای افزایش دید رانندگان و کاهش حوادث رانندگی ترمیم و تعویض شده است.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات ترافیکی انجام شده در سطح منطقه ۶ اظهار کرد: برای بهبود ترافیک و کاهش حوادث رانندگی در ماه اخیر اقداماتی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

وی افزود: احداث هندسی ورودی مجموعه زیتون با توجه به عرض کم و ورود و خروج این شهرک که موجب ایجاد ترافیک و پس‌زدگی ترافیک در بزرگراه و ایجاد حوادث می‌شده در دستور کار اداره قرار گرفت و با اصلاح فیزیکی جداول ورودی و خروجی مجموعه، از حوادث احتمالی پیشگیری شد، این پروژه بالغ بر سه میلیارد ریال هزینه اجرایی داشته است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به خط‌کشی معابر سطح این منطقه گفت: خیابان‌های شیخ‌صدوق شمالی، هزارجریب، بلوار آیینه‌خانه و خیابان آزادگان، در مجموع با متراژ ۵۰ هزار متر طول خط‌کشی شده است، همچنین تعداد ۷۰۰ بولارد در سطح منطقه برای افزایش دید رانندگان و کاهش حوادث رانندگی ترمیم و تعویض شده است.

کد خبر 746813

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان
  • تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • دیدار هادی چوپان با غلامحسین و افشین پیروانی + عکس
  • هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • دیدار هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند
  • سپاهانی‌ها به دنبال انتقام از قو‌های سپید انزلی هستند/ نبرد تیم‌های میانه جدول در اصفهان