Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@06:46:17 GMT

پیدا شدن مشتری جدید برای لامبورگینی

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۷۵۵۳

پیدا شدن مشتری جدید برای لامبورگینی

آفتاب‌‌نیوز :

کمپانی فولکس واگن که برند مادر لامبورگینی محسوب می شود از کمپانی کوانتوم گروپ، پیشنهادی به ارزش ۷.۵ میلیارد یورو برای واگذاری آن دریافت کرده است. این پیشنهاد شامل در اختیار گرفتن مقرهای اصلی تولیدی این خودروساز در ایتالیا و واحد عملیات موتوری آن نیز می شود.

به گزارش اتوکار، پیشنهاد رسمی کوانتوم گروپ برای هربرت دیس- مدیرعامل گروه فولکس واگن- و مارکوس دویسمان- مدیرعامل آیودی- ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیودی مالک اصلی لامبورگینی است اما خود یکی از زیرمجموعه های فولکس واگن محسوب می شود. کوانتوم گروپ وعده داده است در صورت در اختیار گرفتن این شرکت، آن را به خودروسازی پیشرو در استفاده از فناوری های نوین و سازگار با سیاست های دوستدار محیط زیست تبدیل کند.

البته لامبورگینی تنها زیرمجموعه ای نیست که فولکس واگن می خواهد از مدیریت آن دست بکشد و قرار است و طبق گمانه زنی های رسانه ای قرار است سهام این غول خودرویی در دیگر برند مطرح ایتالیایی یعنی دوکاتی نیز عرضه شود.

دلیل اصلی این تصمیم خودروسازی فولکس واگن کاهش هزینه های مالی این شرکت در راستای تحقق استراتژی کوتاه مدت کادر مدیریتی جدید عنوان شده است. در این استراتژی فولکس واگن با هدف به حداکثر رساندن سود مالی و عملیاتی خود به تدریج از تولید محصولات متفرقه خارج خواهد شد و تمرکز خود را بر روی تولید و توسعه خطوط تولید خودروهای الکتریکی خواهد گذاشت که تب استفاده از آن ها اخیرا در اروپا و آمریکای شمالی بالا گرفته است.

شرکت مشهور موتورسازی دوکاتی اصلی ترین زیرمجموعه لامبورگینی به شمار می رود. اصلی ترین محصولات این شرکت شامل لامبورگینی اوریوس، اونتادور و هوراکن هستند. این شرکت همچنین موتورهای ۱۲ سیلندر برای استفاده در قایق های موتوری را نیز تولید می کند. آمریکا، آلمان، انگلیس و ژاپن اصلی ترین بازارهای خارج ایتالیا لامبورگینی در جهان محسوب می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لامبورگینی فولکس واگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ واردات واگن های مترو از چین قطعی شد

تین نیوز

شهردار تهران وعده داد واگن های مترو در سال جاری از چین وارد کشور شود.

به گزارش تین نیوز،  علیرضا زاکانی چهارشنبه 29 فروردین در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، با بیان این مطلب،  کارفرمای واردات مترو برای ۲۰۰۰ واگن مترو را وزارت کشور معرفی کرد.

به گفته وی برای واردات ۱۰۷۱ دستگاه طی دو قرارداد زحمت های اولیه کشیده شده بود، اما اختلاف نظرهایی برای واردات از چین به وجود آمد و اعتراض رئیس شورای شهر هم به رعایت نشدن زمان ۱۰ روزه تعیین شده در قرارداد بود که اختلاف نظرها رفع شده و واگن ها در سال جاری وارد کشور می شود.

قابل ذکر است اشاره زاکانی به اعتراض مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران به این موضوع مربوط به آن بخش از اظهارات مهدی چمران است که گفته بود: مایه تأسف است که ماه ها از انعقاد قراردادها گذشته اما در داخل کشور موانع زیادی وجود دارد و موضوع هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی خاطرنشان کرده بود: تا امروز تایید فنی بر عهده مترو بوده؛ لذا امیدواریم وزیر کشور قاطعانه تصمیم بگیرد و جلوی این توقف گرفته شود.

به دنبال این اظهار نظر مهدی چمران،  روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نیز جوابیه ای به اظهارات وی ارایه و تاکید کرد: انقلاب مترویی کشور با زمینه سازی و عقد قرارداد و اجرایی ساختن طرح ۲۰۰۰ دستگاه واگن به ناوگان مترویی کشور، در این دولت و توسط وزارت کشور ( ایمرو) محقق شده که انجام چنین قرارداد بزرگی طبیعتا پیچیدگی های فنی و مالی خاص خود و در عین حال زمانبر بودن فرآیند را به همراه دارد که بحمدالله بدون مشکل در حال انجام است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد
  • خلاص؛ استقلال و پرسپولیس صاحب جدید پیدا کردند
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی
  • فولکس واگن تی راک؛ وارداتی جدید بازار ایران
  • مشکل واگن‌های وارداتی چینی سرانجام حل شد
  • اولین قدم در جذب مشتری
  • ◄ واردات واگن های مترو از چین قطعی شد
  • آمادگی شرکت تعاونی برفره برای ساخت واگن های باری با استاندارد اروپا