Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم باقری بیش از مسائل فنی، بر مسائل مدیریتی و کنترل نظم و انضباط در اردوی تیم ملی در بحرین نظارت خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال بالاخره مجوز حضور کریم باقری در تیم ملی را گرفت و کاپیتان و هافبک سابق تیم ملی در بحرین کنار ایران خواهد بود. علت اصلی این اتفاق، رهبری و همین‌طور شخصیت کاریزماتیک باقری است که در چندین سال گذشته و به عنوان مربی در پرسپولیس بیش از هر چیزی نمود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش موثر کریم باقری در از بین بردن حواشی و بی‌انضباطی در داخل پرسپولیس از زمان حضور برانکو و بعد از آن از زمان کالدرون و گل‌محمدی بر اهالی فوتبال ثابت شده است. به همین دلیل هم دراگان اسکوچیچ در بدو حضور در تیم ملی عقد همکاری با باقری را خواستار شد ولی مربی پرسپولیس، قصد جدایی همیشگی از این تیم را نداشت و در نتیجه او قید همکاری با تیم ملی را زد.

با این حال، با توجه به اهمیت مسابقات متمرکز تیم ملی در بحرین و لزوم وجود یک چهره فوتبالی سرشناس کنار تیم ملی ایران برای کنترل نظم و انضباط و مدیریت حاشیه‌ها از جمله مشکلاتی مانند دیدار رفت با بحرین و عراق که در خلال مسابقه از سوی رقیبان برای حاشیه‌سازی ایجاد شده بود، از کریم باقری برای چهار مسابقه آینده دعوت به همکاری شده است.

با توجه به حضور سه مربی فنی از کرواسی، اسپانیا و ایران، قطعا تیم ملی نیازی به چهره فنی دیگری نداشت و این انتخاب بیش‌تر به مسائل مدیریتی مربوط می‌شود؛ جایی که سرپرست فعلی این تیم یعنی مجتبی خورشیدی سابقه و تجربه ملی و شخصیت کاریزماتیک در فوتبال ایران ندارد و این وظیفه بر عهده کریم باقری گذاشته خواهد شد.

عزیزی‌خادم در توضیح این انتخاب گفت: «کریم باقری در این چهار بازی علاوه بر حضور در کادر فنی، موضوعات مدیریتی را نیز برعهده داشته باشد تا تیم‌ملی بدون دغدغه از این مرحله سربلند بیرون بیاید.»

مطمئنا در نبود یک سرپرست سرشناس و کاپیتانی مانند علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا، جواد نکونام و ...، چهره‌ای مانند باقری در کنار تیم، می‌تواند مسائل مدیریتی را به بهترین نحو ممکن اجرا کند و تیم ملی را به از نظر رهبری، در موقعیت ایده‌آلی قرار دهد.

اخیرا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از کریم باقری به عنوان چهره‌ای که در دو دیدار سپاهان – پرسپولیس و پرسپولیس – استقلال اقدامات سریعی برای پایان درگیری و حل و فصل حواشی انجام داده بود، تشکر کرد. پیش از این هم او در بازی‌های پرسپولیس با بازیکنان خودی برای ایجاد وقفه و حاشیه در طول مسابقه برخورد کرده بود.

در حال حاضر شمار زیادی از بازیکنان فعلی تیم ملی در گذشته هم‌بازی یا شاگرد کریم باقری بوده‌اند و قطعا از روحیات او در اجرای نظم و انضباط در حین برگزاری اردو مطلع هستند. از احسان حاج‌صفی که در دوره‌ای هم‌بازی باقری بوده تا کریم‌انصاری، مهدی طارمی، علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، امیر عابدزاده در کنار پنج بازیکن پرسپولیس، همه سابقه همکاری با باقری را دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كريم باقري تيم ملي فوتبال ايران دراگان اسکوچیچ مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در آسیا کریم باقری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 

بعد از دیدار پرسپولیس مقابل گل‌گهر در سیرجان، حاشیه عجیبی برای افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس راه افتاد که احتمالا پای او را به محاکم قضایی فوتبالی باز خواهد کرد! رئیس کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر سیرجان که دادستان شهر سیرجان هم هست از پیروانی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده است!

در گزارش فارس آمده است:این شکایت با سربرگ و مهر دادستانی شهر سیرجان ثبت شده است. گویا بعد از بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر، به کاروان سرخ‌پوشان گفته شده بود که برای شام به رستورانی که مشخص شده بود بروند، اما اعضای تیم پرسپولیس برای صرف شام راهی رستوران دیگری شدند که این موضوع باعث ثبت این شکایت عجیب شده است.

به همین دلیل، از افشین پیروانی با عنوان «تمرد از دستور» در کمیته انضباطی شکایت شده و سرپرست پرسپولیس باید پاسخگوی این شکایت باشد!

دیگر خبرها

  • زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس
  • شوخی کریم باقری با هاشم بیک زاده / فیلم
  • خوش و بش خاکپور و سایر بازیکنان قدیمی فوتبال با کریم باقری / فیلم
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار و نیروگاه خورشیدی
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • خبر عجیب در مورد سرپرست استقلال که تایید نشد
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد