Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@07:21:42 GMT

باقری: به طور موقت همراه تیم ملی هستم

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۷۸۰۴

باقری: به طور موقت همراه تیم ملی هستم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید به صورت موقت تیم ملی را همراهی می‌کند. به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه پرسپولیس، کریم باقری با اشاره به حضور موقت خود در تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار کرد: دو، سه روز قبل از سوی شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رییس فدراسیون فوتبال به من پیشنهاد شد تا به تیم ملی کمک کنم. من در این زمینه، مذاکرات و مشاوره‌های زیادی داشتم و در نهایت با سنجیدن تمام جوانب و با هماهنگی مدیریت باشگاه و کادرفنی تیم، تصمیم گرفتم تا اواخر خردادماه و به صورت موقت، تیم ملی را همراهی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی پرسپولیس ادامه داد: در این سال‌ها برای موفقیت پرسپولیس جنگیدم و از این به بعد هم در کنار پرسپولیس خواهم بود اما وقتی پای تیم ملی به میان بیاید، همه ما موظف به کمک و همراهی هستیم. تیم ملی متعلق به همه ایرانی‌هاست و موفقیت آن به نام همه مردم کشورمان نوشته می‌شود. پس باید با هر شکل و عنوانی، به این تیم کمک کرد. من هم قصدم این است که در همین برهه حساس و باتوجه به نیاز کادرفنی تیم ملی، وارد اردو شوم. بعد از اتمام بازی‌ها نیز، دوباره به پرسپولیس برمی‌گردم و در خدمت تیم خواهم بود. 

باقری درباره نقشی که در تیم ملی برعهده دارد، تصریح کرد: برای خدمت به تیم ملی به دنبال پست نبودم اما قرار است به عنوان دستیار دراگان اسکوچیچ و مربی تیم ملی فعالیت کنم. البته اگر قرار به مسوولیت‌های بیش‌تری هم باشد، می‌پذیرم. از مردم ایران می‌خواهم برای کسب سهمیه جام جهانی از تیم ملی حمایت کنند. امیدوارم بتوانیم با مجوز حضور در مهم‌ترین تورنمنت فوتبال در جهان، به کشورمان بازگردیم و یک جشن ملی دیگر را پشت سر بگذاریم.

کاپیتان پیشین پرسپولیس و تیم ملی در نهایت گفت: با تعداد زیادی از بازیکنان فعلی تیم ملی در گذشته کار کرده‌ام و از یکدیگر شناخت کاملی داریم. این موضوع می‌تواند به سودمان باشد. تمام تلاشم را به کار می‌بندم تا تجربیاتم را در اختیار بازیکنان قرار بدهم و در کنار هم بتوانیم یک اتفاق شیرین را رقم بزنیم. می‌دانم که کار بسیار دشواری در پیش داریم اما تیم ملی همیشه در سخت‌ترین شرایط ممکن، کارهای بزرگی انجام داده و باید بتوانیم با تلاش، تمرکز، ایجاد فضای آرام و بدون تنش، حمایت همه‌جانبه و بهره بردن از استعداد فوتبالیست‌های ایرانی، یک افتخار تاریخی دیگر را برای فوتبال این مملکت رقم بزنیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس تيم ملي فوتبال ايران كريم باقري تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشور‌های عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

از این رو بار دیگر پیشنهاد‌هایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آن‌ها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آن‌ها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آن‌ها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • همخوانی ستاره پرسپولیس به همراه همسرش در کنسرت (فیلم)
  • عالیشاه غایب پرسپولیس در بازی با آلومینیوم در جام حذفی
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)
  • سرنوشت قهرمانی دست استقلال است
  • اوسمار خط‌مشی گل‌محمدی را دنبال می‌کند