Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@23:34:34 GMT

انقلاب اسلامی در گام دوم خود نیازمند تحولات جدیدی است

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۸۹۷۱

انقلاب اسلامی در گام دوم خود نیازمند تحولات جدیدی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در نشست صبح چهارشنبه شورای ائتلاف و شورای وحدت استان سمنان برای تقویت انسجام و همدلی بین دو شورا و نیروهای انقلاب به میزبانی دفتر امام جمعه سمنان، با بیان اینکه شوراهای وحدت و ائتلاف در استان به صداهای تفرقه‌افکن و وحدت‌شکن توجهی ندارند، تاکید کرد: لزوم حفظ وحدت بارها در دین مبین اسلام مورد تأکید قرار گرفته و ائتلاف همه نیروهای انقلاب امروز یک مسأله بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: هر جا تفرقه باشد، بهترین نیروها و گروه‌ها و بالاترین درجه مهارت و قدرت نیز نمی‌تواند موفق شوند و تلاش‌ها مساوی با شکست خواهد بود؛ از این‌رو، تلاش همه بر حفظ وحدت و یکپارچگی است لیکن با حمایت علما و روحانیان در استان سمنان در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و شورای وحدت این استان، همه نیروها دور هم جمع شده‌اند و قبل از این نیز انتخابات آبرومندی نیز در حوزه مجلس شورای اسلامی در استان شکل گرفت و نمایندگان انقلابی راهی خانه ملت شدند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با بیان اینکه هدف در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و شورای وحدت استان، یکسان بوده و تجمیع تمام نیروها در دستور کار جدی است لذا این اجماع به‌خوبی شکل گرفته و همه در یک صف واحد فعالیت خواهند کرد، ابراز داشت: انقلاب اسلامی در گام دوم خود، نیازمند تحولات جدیدی است و وحدت در سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌تواند برخی از ارزش‌های از دست رفته جامعه ایرانی و اسلامی را بازیابی کند.

مطیعی گفت: امروز باید با سعه‌صدر با مسائل مختلف برخورد شود و به اختلافات جزئی ناشی از نگرش‌های متفاوت دامن زده نشود؛ وحدت باید بروز خارجی داشته باشد و خوشبختانه امروز نیز همین‌طور است لیکن به صداهای تفرقه‌افکن و وحدت‌شکن توجهی نشود و به ثمره و هدف نهایی باید عنایت داشت.

وی تاکید کرد: وحدت و ائتلاف بین نیروها هر روز بیشتر می‌شود و هیچ اختلافی بین نیروهای شوراهای وحدت و ائتلاف در استان سمنان وجود ندارد.

کد خبر 5220874

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شورای وحدت انقلاب اسلامی ایران انتخابات 1400 ائتلاف اصولگرایان انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر سوم خرداد فتح خرمشهر جنبش ازما کرمانشاه گرگان واکسن کرونا آمار کرونا آزادسازی خرمشهر اردبیل عکس استانها زلزله نیروهای انقلاب انقلاب اسلامی شورای ائتلاف استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم.

فرا رسیدن دوم اردیبهشت‌ماه «سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» نهاد الهی، انقلابی و مردمی که با درایت، هوشمندی و نگاه استراتژیک حضرت امام خمینی (ره) در راستای حفظ ارزش‌های انقلابی و پشتیبانی از امت‌های مظلوم و نهضت‌های استکبارستیزی جهانی محقق شده را به جنابعالی، فرماندهان پر تلاش و آحاد همرزمان عزیز در آن نهاد مقدس تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی‌تردید امروز با گذشت بیش از ۴۵ سال تجربه همسنگری و وحدت مقدس ارتش و سپاه در این مسیر عزت، همدلی و همراهی ارزشمندی را در بازوان اقتدار نظام اسلامی ایجاد کرده و با اقتدار، آمادگی و توانمندی همه‌جانبه راهبردی به بنیانی مرصوص و دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل و تقویت‌کننده اراده خلل‌ناپذیر امت اسلام در جغرافیای مقاومت گردیده‌اند و نقش بی‌بدیلی را در مبارزه با گروه‌های تروریستی به‌ویژه اضمحلال و نابودی غده سرطانی داعش و همچنین خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار جهانی ایفا نمودند و نظام سلطه و مزدوران و اذناب منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به‌ویژه در رأس آنان رژیم کودک‌کش صهیونیست را در ناکامی و استیصال قرار داده و هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرز‌های سرزمین ایران اسلامی و عبور از خط قرمز‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را با وعده صادق خود به مصداق آیه شریفه «إِنّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ» با پاسخی قاطع، سخت و پشیمان‌کننده پاسخ داده و خواهند داد.

از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون جنابعالی و همرزمان انقلابی در سپاه پاسداران را در راه صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار حبیب‌الله سیاری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات وعده صادق تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • تقدیر از عملکرد نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن شورای شهر اصفهان
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است