Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون سیاسی استانداری خوزستان گفت: مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در خوزستان با توجه به شرایط کرونا به شکل مجازی برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

رضا نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یکی از پدیده های منحصر بفرد تاریخ است که با هدایت و رهبری الهی امام خمینی ره به ثمر رسید و پاسداری و صیانت از این میراث گرانسنگ وظیفه همگانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز برای هدایت جامعه نیاز به اندیشه امام داریم و اگر از این راه و اندیشه فاصله بگیریم، انقلاب دچار آسیب و انحراف می شود.

مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شودروایت امام خمینی(ره) از تقلای صدام برای پاک کردن شکستش در خرمشهر+ فیلمدبیرستاد مرگزی بزرگداشت امام خمینی(ره): اجتماع مردمی در روز 14 خرداد برگزار نمی‌شود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد: یکی از برجسته ترین اندیشه های امام، مسئله حفظ نظام و تلاش برای پویایی این نظام مردمی -الهی است. باید همه مردم و مسئولان در مسیر رشد این نظام تلاش کنند.

وی تصریح کرد: یکی از آزمون های مهم پیش رو نظام، مسئله انتخابات سرنوشت ساز و مشارکت حداکثری مردم است. این حضور مردم علاوه بر تقویت نظام، باطل السحر توطئه های دشمن است.

نجاتی گفت: در مراسم سالگرد امام خمینی باید این اندیشه ناب امام تببین و ارائه شود تا زوایایی این اندیشه ناب بر همگان مشخص شود.

این مقام مسئول گفت: به دلیل شرایط کرونا و حفظ سلامت مردم برنامه‌های سالگرد امسال مانند سال گذشته به شکل ویژه و خاصی و منطبق بر شرایط کرونا برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برنامه های سالگرد امام خمینی در استان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار می شود.به مناسبت این روز یک مسابقه بزرگ با محوریت تبیین اندیشه و شخصیت امام خمینی(ره) در فضای مجازی برگزار می‌شود و نیز پیشنهاد شده یک برنامه متمرکز در مصلای مهدیه اهواز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز انجام شود.

معاون استاندار خوزستان تاکید کرد: امسال به هیچ وجه مراسم اعزام و کاروان مردمی برای حرم امام خمینی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/341/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجازی برگزار می شود امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جشنواره‌ای از توانمندی‌های هنری دانش آموزان دبستان پسرانه حضرت امام حسین علیه السلام در قالب نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در دبستان پسرانه حضرت امام حسین علیه السلام برپا شد.

 در این نمایشگاه بیش از ۵۰۰ اثر هنری دانش آموزان این دبستان شامل نقاشی روی کاغذ و سنگ، کاردستی‌های حجمی (ماکت خانه، منظره)، زیبا نویسی، نجوم و دست سازه‌های علوم به نمایش گذاشته شد.

 این نمایشگاه برای بازدید علاقمندان به مدت دو روز در محل دبستان پسرانه حضرت امام حسین علیه السلام دایر می‌باشد.

دیگر خبرها

  • شمس‌آذر با یک تغییر در اندیشه توقف استقلال
  • مردم خوزستان از غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • مردم خوزستان از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • ساخت و ساز غیرقانونی در شهرک اندیشه
  • سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • برگزاری دهمین سالگرد درگذشت باستانی پاریزی در بنیاد موقوفات افشار
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)