Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@19:25:48 GMT

۲۱ زندانی جرائم غیر عمد در ایلام آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۹۳۱۶

۲۱ زندانی جرائم غیر عمد در ایلام آزاد شدند

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان ایلام، علی دهقانی در این آئین آزادی زندانیان محکوم مالی نیازمند استان اظهار داشت: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و تلاش برای بازگشت آنان به کانون خانواده، در حل بسیاری از مشکلات اجتماعی تاثیرگذار است و برای تحقق کامل این مهم که یکی از برنامه‌های اصلی قوه قضائیه محسوب می‌شود، همکاری و همدلی خیرین و مردم ضروری می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استمرار کمک‌های مؤمنانه و تاکید بر آموزش‌ها و کارگاه‌های کاهش آسیب برای زندانیان و خانواده آنان و ارتقاء برنامه‌های فرهنگی و تربیتی می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی بکاهد و به اصلاح و تربیت زندانیان منجر شود.

رئیس کل دادگستری استان ایلام از آزادی ۱۸۰ نفر از مددجویان جرائم غیر عمد استان در سال گذشته خبر داد و تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون نیز زمینه آزادی ۳۳ مددجوی جرائم غیرعمد فراهم شده است.

دهقانی از اهداء ۵۰۰ بسته کمک معیشتی در بین خانواده زندانیان نیازمند خبر داد و گفت: این امر خیر و خداپسندانه و اهداء بسته های کمک معیشتی در بین خانواده زندانیان نیازمند نتیجه تلاش های بی شائبه خیرین، ستاد دیه، انجمن حمایت از زندانیان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و پیگیری های مستمر مسئولین سازمان زندان های استان می باشد.

وی اضافه کرد: اجرای دقیق دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان ها، حضور منظم قضات در زندان، اجرای کامل قانون کاهش مجازات حبس تعزیری، استفاده از ظرفیت خیرین، ستاد دیه و شورای حل اختلاف زندان در آزادی زندانیان واجد شرایط، برگزاری دادرسی الکترونیک زندانیان و استفاده از پابند الکترونیکی را به عنوان مهم‌ترین برنامه‌های دادگستری استان در رابطه با ساماندهی زندانیان برشمرد.

برچسب‌ها ایلام دادگستری آزادی زندانیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام دادگستری آزادی زندانیان ایلام دادگستری آزادی زندانیان اخبار کنکور آزادی زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی در آستانه لیالی قدر

ایسنا/گلستان رئیس کل دادگستری گلستان از آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار و نیازمند گلستانی خبر داد و افزود: این افراد در آستانه شب‌های قدر با بخشش شاکیان و کمک خیّر گنبدی آزاد شدند.

حیدر آسیابی ظهر امروز «پنج شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳» در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای انجام کارهای خیر و خداپسندانه بوده و یکی از این اقدامات مهیا کردن شرایط آزادی زندانیان نیازمند و بدهکار است.

وی از آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی همزمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه شب‌های قدر خبر داد و خاطرنشان کرد: بدهی این زندانیان در مجموع ۵۵ میلیارد ریال بوده که بیش از نیمی از این مبلغ را شاکیان به حرمت ماه مبارک رمضان، بخشیدند.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه بقیه بدهی این افراد به مبلغ ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را نیز یکی از خیران گنبدکاووس پرداخت کرد، افزود: در حال حاضر شرایط آزادی این زندانیان نیازمند و بدهکار، از زندان‌های استان فراهم شد.

وی با تأکید بر اینکه همه مردم می‌توانند برای مشارکت در این گونه اقدامات خیرخواهانه، کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های اعلام شده واریز کنند، تصریح کرد: باید از تلاش‌های صورت گرفته در استان به علت پیشرو بودن گلستان در آزادی زندانیان نیازمند و بدهکار قدردانی کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۳۶ زندانی در قالب پویش به حرمت علی (ع ) می بخشم
  • آزادی زندانیان به برکت کلام وحی
  • ۲۳۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان در انتظار آزادی
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی در آستانه لیالی قدر
  • گلریزان مهریزی‌ها برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • آزادی نزدیک به سه هزار زندانی در آذربایجان غربی در سال گذشته
  • کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان بوشهر
  • آزادی ۴ نفر زندانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مراغه
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند